bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۶ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از در اختیار قرار گرفتن ۲.۸ میلیارد ریال عوارض شهرداری‌ها به این این اداره در استان بوشهر خبر داد.
ناصر کرمی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر اجرای شدن طرح هجرت سازندگی اظهار داشت: این طرح با همکاری بسیج سازندگی اجرا می‌شود و نقش مهمی در آماده سازی مدارس و کلاس‌های درس در نقاط مختلف استان از جمله روستاها برای آغاز سال تحصیلی جدید دارد. بر اساس تفاهم با مسئولان نیروگاه اتمی بوشهر با راه‌اندازی مدرسه شهدای هسته‌ای به صورت هیئت امنایی اداره و مدیریت می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان  بوشهراجرای مفاد مواد 13 و 16 قانون شورای آموزش و پرورش را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: براساس این قانون شهرداری‌ها ملکف هستند سهم آموزش و پرورش را از عوارض صدور پروانه ساختمانی، نوسازی واحدها، تفکیک زمین‌ها و پذیره به آموزش و پرورش پرداخت کنند. 2.8 میلیارد ریال عوارض 5 درصدی شهرداری‌ها  تاکنون در اختیار آموزش و پرورش استان بوشهر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برخی شهرداری‌ها توجهی به پرداخت این عوارض ندارند تاکید کرد: شهرداری‌های نخل تقی، جم، عسلویه و بوشهر باید نسبت به پرداخت 5 درصدی سهم آموزش و پرورش از محل عوارض‌های گوناگون اقدام کنند. بخشی از اعتبارات 12 درصدی اعتبارات ویژه  اجرای طرح بنیه علمی دانش‌آموزان در استان هنوز پرداخت نشده است که باید تعیین تکلیف شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: