bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۰ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
۱۴۰۰ واحد صنفی آلاینده در شهر بوشهر شناسایی شده است که تعدادی از آنها به شهرک صنعتی هدایت شده‌اند که اولویت با صنوف آلاینده‌ای همچون سنگ بری‌ها، سیمان فروشی و ... است.
رئیس مجمع امور صنفی بوشهر در نشست با اصحاب رسانه استان بوشهر که به مناسبت سالروز بسیج اصناف برگزارشد، گفت: ۸۵۰۰ واحد صنفی در بوشهر مجوز دارند و بر اساس بررسی‌های انجام شده ۹۰۰ واحد صنفی در بوشهر فاقد پروانه کسب هستند که ۶۰۰ واحد آن برای دریافت این پروانه اقدام کرده‌اند.

مصطفی گراشی از شناسایی ۱۴۰۰ واحد صنوف آلاینده در شهر بوشهر خبر داد و افزود: این صنوف آلاینده طی رایزنی‌های انجام شده باید به شهرک صنعتی بوشهر هدایت شوند که تعدای از آنها به این شهرک هدایت شده‌اند که فعلا اولویت با صنوف آلاینده‌ای همچون سنگ بری‌ها، سیمان فروشی، آهن فروشی‌ها است ولی انتقال کلی این صنوف عزم جدی مسئولان را نیاز دارد. همچنین برای تامین مایحتاج مردم می‌توان از ظرفیت کالای ته لنجی  استفاده کرد که در این راستا مجمع امور صنفی برای تامین و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم با دریافت ارز ۴۲۰۰ تومانی آمادگی دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام بانک مرکزی  استان بوشهر در بین دیگر نقاط کشور از لحاظ گرانی رتبه ۱۶ را دارد، گفت: به صورت روزانه در قالب دو گروه بازار و انبارها را رصد می‌کنیم که اگر متوجه تخلفی شویم برای واحدهای صنفی تکمیل پرونده خواهیم داد که معتقد هستیم این امر کافی نیست و باید مردم نیز به عنوان بازرس در کنار ما قرار گیرند.

نام:
ایمیل:
* نظر: