bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۱ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
همایش رسانه‌ها، روابط عمومی‌ها و بایستگی‌های چهلمین سال انقلاب اسلامی در صدا و سیمای مرکز بوشهر برگزار شد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در این همایش گفت: مردم پشتوانه‌ای برای انقلاب و حضور مردم در راهپیمایی‌ها بهترین تجلی انقلاب است.
نصرت‌الله لطفی با اشاره به این‌که امروز 80 درصد جمعیت، زمان انقلاب و محرومیت و خفقان آن دوره و 51 و نیم درصد دوران دفاع مقدس را از نزدیک ندیده‌اند، افزود: پس چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را باید به‌عنوان یک وظیفه انقلابی برای همه سلایق و تفکرها دید و به‌عنوان یک ید واحد باشیم و با سند و مدرک این انقلاب را به نسل حاضر معرفی کرد که هیچ نقدی بر آن نباشد.
وی در ادامه با بیان این‌که امروز دشمن بر این باور رسیده است که هر نظامی را می‌توان شکست داد به‌جز نظام متکی بر مردم و اعتقاد دارند که دموکراسی‌ترین نظام، نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: این در حالی است که دشمن به‌دنبال ایجاد شکاف بین مردم و دولت است. 
لطفی در پایان با بیان این‌که تاکنون برای این موضوع رسانه ملی فعال‌ترین و به‌روزترین دستگاه در بین نهادهای کشور بوده که از سال 95 فعالیت خود را در زمینه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شروع کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز در این همایش با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و چالش‌ها و موانع فراروی آن و ضرورت و چرایی لزوم بزرگداشت این سال گفت: جنگ نابرابر رسانه‌ای یکی از چالش‌های فراروی انقلاب اسلامی است که باید با دفاع مقدس رسانه‌ای در آن پیروز شویم
سیدحسین ناظر از مقابله و جنگ نابرابر حدود 300 شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان معاند با 150 شبکه رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی به‌عنوان اصلی‌ترین مصداق جنگ رسانه‌ای نام برد و گفت: در سال نکوداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی رسانه ملی با یهره‌گیری از همه ظرفیت و توان خود سعی دارد کارنامه چهل سال مقاومت، خدمت و پیشرفت را به‌نحو شایسته به نسل‌های جدید منتقل کند.
وی در پایان یادآور شد: صدا و سیمای مرکز بوشهر به‌مناسبت نکوداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در سه مرحله تبیینی، تشریحی و تهییجی و با استفاده از ظرفیت‌های رادیو، تلویزیون، خبر، رادیونما و فضای مجازی با حدود 100 هزار دقیقه پخش برنامه سعی در تحقق اصل افتخار به گذشته، امید به آینده دارد.

برچسب ها: رسانه ، انقلاب ، مردم
نام:
ایمیل:
* نظر: