bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۷ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
رئیس اتحادیه طلا و جواهر می‌گوید که با پیش فروش دو میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه سکه این کالاهای سرمایه‌ای به راحتی در سطح بازار عرضه نمی‌شوند، چرا که صاحبان این سکه‌ها به دنبال بازار سوداگرانه هستند.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر در پاسخ به این پرسش که پیش فروش  دو میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه سکه در بازار چه واکنشی به همراه خواهد داشت؟ به تجارت‌نیوز گفت: پیش فروش این سکه‌ها در بازار واکنش‌ مثبتی را به همراه خواهد داشت اما کاهش قیمت سکه زمانی رخ خواهد داد که تمام این سکه‌ها از سوی مردم روانه بازار شود. امروز با انتشار این خبر بازار سکه و طلا واکنش مثبتی به همراه نداشته است و انتظار می‌رود که این واکنش‌ها از فردا نمایان شود.

آیت محمدولی در پاسخ به پرسش دیگری که از پیش فروش دو میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه سکه چه تعداد وارد بازار خوهد شد، افزود: به نظر می رسد از تعداد سکه‌های پیش فروش شده تنها ۳۰ درصد آنها وارد بازار شوند اما ۷۰ درصد این سکه‌ها در بازار ورود پیدا نخواهد کرد؛ چرا که این افراد با خریداری سکه قصد دارند در بازارهای موازی سودهای آن‌چنانی را به جیب بزنند. در حقیقت خریداران سکه به راحتی کالاهای سرمایه‌ای خود را به بازار عرضه نخواهند کرد؛ چرا که آنها در نظر دارند که کالاهای مورد نظرشان را با قیمت‌های بالاتری به فروش برسانند.

وی درباره اینکه حباب قیمت سکه با عرضه سکه‌های پیش فروش شده شکسته خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: با عرضه سکه‌ها به بازار نمی‌توان شاهد کاهش چشمگیر قیمت‌ها بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: