bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۶ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
رئیس پلیس مبارزه با مواد استان بوشهر از متلاشی شدن اعضای باند خانوادگی توزیع‌‌ مواد مخدر در دیلم خبرداد.
بر اساس این خبر، زن و شوهر به همراه فرزندشان در پوشش مسافرت خانوادگی در انتقال ۷۳.۵ مواد مخدر در دیلم دستگیر شدند.
سرهنگ عبدالرضا شبانی در این باره گفت: در ۴ ماه نخست امسال افزون بر ۴٫۴ تن انواع مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد. هیچ نقطه‌ای از استان بوشهر برای سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر امن نیست چراکه در کوتاه‌ترین زمان دستگیر می‌شوند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به انجام عملیات مشترک برای متلاشی شدن باند تهیه مواد مخدر خاطر نشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و اصفهان یک محموله موادمخدر شناسایی شد. ماموران پس از هماهنگی مقام قضایی با کنترل محور مواصلاتی یک دستگاه خودرو سواری ال نود حامل مواد مخدر از نوع تریاک را که از قبل شناسایی شده بود در ایستگاه بازرسی شهید "موسوی دیلم” متوقف کردند.

وی، با بیان اینکه این عملیات با همکاری و تعامل مناسب ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان به نحوه مطلوبی صورت گرفت عنوان کرد: راننده و سرنشینان خودرو که زن و شوهر به همراه فرزندشان بودند قصد داشتند محموله مواد مخدر را در پوشش مسافرت خانوادگی از یکی از استان‌های همجوار به یکی از استان‌های مرکزی منتقل کنند. در بازرسی از خودرو توقیفی ۷۳ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه در خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: