bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار و کشف بیش از ۲۶ تن هیدروکربن قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.
سرهنگ سید جواد رضوی روز گذشته از تداوم مبارزه با کالای قاچاق خبرداد و با تاکید بر رصد شبانه‌روزی محورها تصریح کرد: همه محورها و نقاط مختلف دشتستان در راستای مقابله با قاچاق تحت رصد شبانه‌روزی پلیس قرار دارد.
وی مشارکت مردم در امر مبارزه با قاچاق را مورد ستایش قرار داد و تاکید کرد: با بهره‌گیری از همه امکانات، اقدامات لازم برای کنترل محورهای مواصلاتی دشتستان و توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس دشتستان با بیان این‌که حمل کالاهای غیر مجاز و بدون پروانه معتبر ممنوع است، تصریح کرد: مأموران انتظامی شهرستان دشتستان حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی از کشف محموله 26 تنی هیدرو کربن قاچاق خبر داد و بیان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی کامیون کشنده تانکردار 26 تن و 730 کیلوگرم هیدروکربن قاچاق فاقد مجوز قانونی و مدارک گمرکی کشف کردند.
رضوی با بیان اینکه کارشناسان ارزش مالی این محموله را یک میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در همین ارتباط یک نفر دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شد.

برچسب ها: قاچاق ، انتظامی ، قاچاق
نام:
ایمیل:
* نظر: