bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۵ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
در سایه مدیریت‌های ضعیف و باصاحبی استان بوشهر؛
در طول دو هفته گذشته بارها در مورد وضعیت اسفناک حوزه مدیریتی استان مطالبی را منتشر کردیم، امیدوار بودیم که این نوشته‌ها و مطالب باعث شود شاید آقایان اندکی به خود آیند و بیش از این کلاه بر سر مردم نگذاشته و باعث رنجش و ناامیدی آنها نشوند، اما وقتی ملاحظه کردیم که دبیر!!
بامداد جنوب: 
در طول دو هفته گذشته بارها در مورد وضعیت اسفناک حوزه مدیریتی استان مطالبی را منتشر کردیم، امیدوار بودیم که این نوشته‌ها و مطالب باعث شود شاید آقایان اندکی به خود آیند و بیش از این کلاه بر سر مردم نگذاشته و باعث رنجش و ناامیدی آنها نشوند، اما وقتی ملاحظه کردیم که دبیر!! هفته دولت می‌گوید مسوولان باید امید تولید کنند وگرنه استاندار عذرشان را می‌خواهد عاقبت این خواهد شد که گازرسانی به مرغداری را هم به‌عنوان یک پروژه هفته دولت با افتخار قیچی بزنند. عقده قیچی کردن روبان بیچارگی به آنجا رسیده که سه نفره با هم قیچی می‌زنند!! گزارش‌های دریافتی از شهرستان‌های مختلف استان بوشهر حکایت از آن دارد که متاسفانه نماینده دولت یا نمی‌داند یا اینکه می‌داند و برای تولید امید، بسیاری از طرح‌های نیمه‌کاره را افتتاح کرده و برای آنکه عدد و رقم‌ها را بالا ببرد و به قولی آن اندازه آش را شور کنند که حواس مردم به این نباشد که اصولا! آش بوده یا آب، هر کسی از راه رسیده، برای خودش عدد و رقمی داده است. 

برخی از مدیران هم که واقعا مدیر بوده و وجدان داشته‌اند، حاضر به مشارکت در افتتاح شبه‌پروژه‌های مسخره و بچه‌بازی‌های استانداری نشده‌اند. متاسفانه خبردار شدیم که روز گذشته در شهرستان گناوه چند پروژه!! افتتاح شده است که یکی از آنها گازرسانی به یک مرغداری بود! شک دارم که مدیرعامل گاز استان از این مساله خبر داشته باشد! در همین شهرستان یک باشگاه بدنسازی در بخش خصوصی که حتی یک ریال وام دولتی هم نداشته، به فشار دولتی‌ها توسط حضرات افتتاح شده است! دیگر دستاورد بزرگ آقایان، افتتاح آسفالت اطراف یکی از میدان‌های بندر ریگ به مساحت کمتر از سه هزار متر! بوده است. حالا باید از نماینده دولت، معاونانِ بسیار مرتبطش و سایر مدیران اقتصادی‌اش پرسید که مردم را چه فرض کرده‌اید؟ از یک‌سو رئیس شرکت برق می‌گوید 500 پروژه در هفته دولت امسال آماده بهره‌برداری است! لطفا توضیح بدهید که این 500 پروژه شامل چه چیزهایی می‌شود؟ این 500 پروژه شما در یک حوزه را باور کنیم یا 430 پروژه چند محوری نماینده دولت را؟ بامداد جنوب به‌زودی گزارشی جدید از تناقض‌های وحشتناک، زننده و نازیبای استانداری بوشهر را منتشر خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: