bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۹ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۷
تالار «بهزاد» همزمان با هفته دولت و در روز عید غدیر با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در گناوه افتتاح شد.
فرماندار گناوه در این آیین گفت: همزمان با این عید بزرگ شاهد افتتاح این سالن به نام استاد بزرگ «بهزاد بهزادی» خیر و استاد گرامی بودیم.
سیدعلی پاک‌نژاد در ادامه با اشاره به این‌که امروز، روز بزرگداشت دانایی و تقدیر از یک معلم عاشق است که من بر دستان ایشان بوسه می‌زنم و بر این بوسه افتخار می‌کنم، افزود: نام ریاضی در شهرستان گناوه با نام استاد بهزادی گره خورده است و کسانی که الفبای ریاضی آموخته‌اند، در مکتب استادی بوده‌اند که اسوه و الگو است و همه مردم این خطه به او افتخار می‌کنند.

فرماندار گناوه با اشاره به این‌که حضور رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی نماد دموکراسی در کشور ما بود و رهبر انقلاب نیز در دیدار هیات دولت فرمودند که جلسه دیروز مجلس نمایش اقتدار و ثبات  جمهوری اسلامی ایران بود، تصریح کرد: یکی از پروژه‌های بسیار خوب هفته دولت، پروژه سالن آمفی‌تئاتر استاد بهزادی بود که امروز با حضور مسوولان استانی و شهرستانی با دستان توانای این استاد افتتاح شد. در شهرستان گناوه همواره خیرین در انجام کارهای خیر پیشقدم بوده‌اند و در بخش‌های مختلف یاریگر مسوولان بوده‌اند و هنرمندان و مردم شریف می‌توانند از این پروژه که به همت استاد بهزادی به بهره‌برداری رسید، استفاده کنند.
ً
برچسب ها: هنر ، مسوولان ، تالار
نام:
ایمیل:
* نظر: