bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۸ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
یک عضو شورای اسلامی اهرم معتقد است که مجوز کارخانه سیمان تنگستان که در دولت اصلاحات و درمان فرماندار وقت این شهرستان(انشالله حیدرزاده) صادر هنوز به قوت خود صادر و مسوولان می‌توانند زمینه اجرائی آن از مطالبات به حق مردم تنگستان فراهم کنند.
مجوز کارخانه سیمان تنگستان به قوت خود پابرجاستمحسن قاسمی‌زاده در گفتگو با بامداد جنوب افزود: 70هکتار زمین بیت‌المال همچنان بلااستفاده مانده و حتی طرح جایگزین نیز برای مردم ایجاد نکردند. بیکاری فزاینده و نبود منابع پایدار مشکل اساسی مردم این خطه بوده و سهم تنگستان از سرمایه‌گذاری خصوصی صفر و یک طرح اشتغالی پایدار حق مسلم مردم است.

این عضو شورای اهرم بیان کرد؛ درسال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون همواره چندین شهرستان خاص نبض مدیریت سیاسی و اقتصادی استان بوشهر را در اختیار گرفته‌اند و تمام امکانات استان را به همین چند شهرستان نو چشمی اختصاص داده‌اند.
وی تا کید کرد؛ بدیهی است تبعیض و بی‌عدالتی در توزیع منابع موجب نارضایتی و نهایتا خشم و انزجار افکار عمومی می شود.

وی خاطرنشان کرد؛ درطول سالیان متمادی همواره از نجابت متانت مردم سوءاستفاده شده و جایگاه مردم این خطه درتصمیم‌گیری‌های سیاسی استان در لابه‌لای لابی‌های قومی قبیله‌ای و منطقه‌ای نادیده گرفته شده است.
قاسمی‌زاده گفت، در دولت یازدهم و دوازدهم سهم نیروی انسانی توانمند در انتصابات استان صفر بوده که ظلم و جفا در حق جوانان مردم تنگستان است.
این عضو شورای اهرم با بیان این‌که جایگاه این شهرستان در برنامه ششم توسعه کجاست تصریح کرد؛ تنگستان7  ماه است فرماندار ندارد و نتیجه آن سکوت و انفعال کسانی است که در انتخابات 96 شکست روحانی در تنگستان رقم زدند جریانات سیاسی دراین خصوص روزه سکوت گرفتند و فضای انتخابات آینده مجلس، ریاست جمهوری؛ شوراها با انتخاب فرماندار جدید که ظاهرا از مدیران دولت نهم آینده‌ای خوبی برای تنگستان بزرگ نخواهیم داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: