bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۶ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
نماینده دولت در استان بوشهر (به‌نظر می‌رسد که ما چیزی به اسم استاندار با توجه به تعاریف موجود در مورد یک استاندار در وزارت کشور نداریم) چند روز پیش فرموده جدیدی ابلاغ کرده‌اند و گفته‌اند که میزان ارتباط مدیران با رسانه‌ها رصد می‌شود!!
بامداد جنوب: 
نماینده دولت در استان بوشهر (به‌نظر می‌رسد که ما چیزی به اسم استاندار با توجه به تعاریف موجود در مورد یک استاندار در وزارت کشور نداریم) چند روز پیش فرموده جدیدی ابلاغ کرده‌اند و گفته‌اند که میزان ارتباط مدیران با رسانه‌ها رصد می‌شود!! این «رصد» خارق‌العاده پس از رصد بسیار موفق «تولید امید» توسط مدیران به‌عنوان یک کالای استراتژیک صادراتی پس از نفت نشان می‌دهد که استان بوشهر به سمت بالندگی در حرکت است و بحمدالله پس از این هیچ مشکل خاصی نخواهیم داشت. 

چرا که همه شاخص‌ها در این زمینه بیانگر این است که با توجه به سیاستگذاری‌های عمیق و همه‌جانبه در حوزه «تولید امید» و «ارتباط مدیران با رسانه‌ها» نه تنها دیگر فرد بیکاری در استان نخواهیم داشت، بلکه همه ما شاهد بازگشت بوشهر به روزهای باشکوه قرن 19 خواهیم بود! البته با توجه به شاخص‌های قابل ارزیابی در طول یک سال گذشته، بعید به‌نظر می‌رسد که نماینده دولت و «زیردستانِ بالادستش» مدیران را در انتخاب رسانه آزاد گذاشته باشند و بر خلاف ادعایشان همچنان در حال خودی و غیرخودی کردن رسانه‌ها هستند که البته این مایه مباهات و نشان‌دهنده اوج بی‌طرفی وی و سایر مشاوررران و ...
اطرفیان وی است. با این حال، به‌نظر می‌رسد که مدیریت‌ها در استان بوشهر در حال کوچک شدن هستند که در اصطلاح علمی به آن «کوتوله‌ شدن» مدیریتی می‌گویند. مشخص نیست که واقعا نماینده دولت در استان می‌داند که دارد چه می‌کند و یا نمی‌داند که امیدواریم که همان ظن دوم غالب باشد، چرا که اگر دانسته دست به چنین اقداماتی می‌زند که وای به حال بوشهری‌ها!! نگاهی به تغییر مدیریت‌ها در معاونت امور عمرانی استانداری خود گواه شلختگی، ناپختگی و کوچک شدن مدیریت‌ها است. 

در حالی که پس از شش ماه همچنان این معاونت با سرپرستی اداره می‌شود و این خود یک رفتار کاملا غیرقانونی است، جابجایی سه باره برخی از مدیران زیرمجموعه این معاونت و حضور افرادی که هیچ تجربه شاخص و خاصی در زمینه مدیریت شهری، روستایی و فنی ندارند نویدبخش روزهای نه‌چندان روشن برای ساکنان استان است. در حالی که سرپرست این معاونت از طراحی ایده‌های آینده‌نگرانه در قامت یک معاون ناتوان است و همه چیز را در احداث چهار پروژه پیمانکاری و عریض کردن پل و انتقال زباله‌های روستایی می‌بیند، باید دید همین پل‌ها و انتقال زباله‌ها در زیر مجموعه‌های فنی و روستایی به دلیل بی‌تجربگی مدیریتی در آینده چه بلایی بر سر مردم بوشهر در خواهند آورد. امیدواریم که عبدالکریم گراوند، آینده مردم بوشهر را به دو روز حضور در این سمت واگذار نکرده باشد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: