bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۰۸ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
ایرانجوان بوشهر و حاشیه‌های که تمامی ندارد؛
فوتبال استان بوشهر روزهای پرالتهابی را سپری می‌کند. همانطور که در گزارش روز گذشته خواندید، تیم شاهین در بازی با خونه به خونه دچار مشکلات عجیبی بود که در فوتبال ما البته بی‌سابقه نیست، دیگر تیم شهر بوشهر یعنی ایرانجوان هم روزهای بسیار عجیب و پرحاشیه‌ای را سپری می‌کند.
بامداد جنوب - علی تنکستانی:
فوتبال استان بوشهر روزهای پرالتهابی را سپری می‌کند. همانطور که در گزارش روز گذشته خواندید، تیم شاهین در بازی با خونه به خونه دچار مشکلات عجیبی بود که در فوتبال ما البته بی‌سابقه نیست، دیگر تیم شهر بوشهر یعنی ایرانجوان هم روزهای بسیار عجیب و پرحاشیه‌ای را سپری می‌کند. روز یکشنبه بود که برخی از هواداران و پیشکسوتان باشگاه در اداره ورزش و جوانان حضور یافته بودند و نسبت به وضعیت این روزهای این تیم اعتراض‌های فراوانی کردند. آنها همچنین از رئیس کل ورزش و جوانان استان درخواست کردند که علی وزیری از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار شود. به هر حال این جلسه با همه حاشیه‌هایی که داشت در آرامش به پایان رسید و اتفاقاتی که بعد از آن رخ داد، همه را شوکه کرد.

علی وزیری، مدیرعامل باشگاه پس از این اعتراضات صبح روز گذشته استعفای رسمی خود را نوشت و اعلام کرد که راه برای مخالفان باز شود و حداقل در زمان باقیمانده ایرانجوان بیشتر متضرر نشود و به‌نوعی توپ در زمین مخالفان بیفتد. نکته‌ای که از این مساله عجیب‌تر بود، واکنش سریع هیات مدیره باشگاه بود. علی وزیری اعلام کرد حاضر است تیم را تحویل حسین وردیانی یکی از مدیران سابق این باشگاه و عضو فعلی هیات مدیره بدهد ولی حقیقت این است که این استعفا که بیشتر شبیه لجبازی یا به عبارتی اختلافات شدید میان گروه‌های مختلف ایرانجوانی بود، با نظر هیات مدیره پذیرفته نشد. به این ترتیب که پس از ساعتی از استعفای وزیری، ساعتی پیش متن جلسه فوق‌العاده هیات مدیره ایرانجوان در گروه‌های مجازی دست به دست شد که با نظر اکثریت آرا با استعفای وزیری مخالفت شد اما چیزی که ما در متن جلسه فوق‌العاده دیدیم واقعا برایمان عجیب بود. دو نفر از پنج نفری که این متن را امضا کرده‌ بودند، حسین وردیانی و عبدالرحیم خرمزی ،سرمربی ایرانجوان هستند. 

همانطور که می‌دانید، خرمزی چند روزی است که به‌دلیل محقق نشدن وعده‌های مدیران باشگاه در تمرینات حضور پیدا نکرده و به‌نوعی با آنها قهر کرده است و دیگری حسین وردیانی که با مخالفان وزیری در جلسه هواداران ایرانجوان با رئیس کل اداره ورزش و جوانان بود. آنها جزء کسانی بودند که اگر نگوییم مخالف صد درصد حضور وزیری بودند، به‌دلیل برخی مشکلات علاقه به ادامه همکاری با او نداشتند اما حالا چرا این دو نفر زیر متن را امضا کرده‌‌اند، این خود سوالات زیادی را در ذهن ما ایجاد کرده است.

وزیری عصر دوشنبه روی خط پسین ورزش آمد و در این‌باره با مجتبی صالح احمدی به گفت‌وگو پرداخت. وی در ابتدا باز هم همان حرف‌های گذشته را تکرار کرد و گفت: یک نفر به ما بگوید حق ایرانجوان کی و کجا باید داده شود. در همین شهر ۹ میلیارد تومان بودجه برای شاهین شهرداری کنار گذاشته‌اند تا در لیگ یک شرکت کند اما ایرانجوان هیچ حامی ندارد و تنها وعده شنیده‌ایم! از شورا و شهرداری انتظار حمایت داریم اما بودجه فقط برای یک تیم است. آقای وردیانی که سهامدار باشگاه و عضو هیات و البته قائم‌مقام باشگاه نیز هستند به دفتر مدیرکل رفته و گفته‌اند مدیریت مشکل دارد. من کنار می‌روم تا ایشان بیاید تیم را مدیریت کنند. تازه در رکاب آنها کمک خواهم کرد اما حالا که ادعا دارند توان دارند بسم‌الله… من فصل گذشته یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای ایرانجوان مقروض شده‌ام تازه 900 میلیون تومان هم از نهادها به ما کمک شده است. حال سوال دارم جناب وردیانی بزرگوار در طول سال گذشته چندبار در هیات مدیره ایرانجوان شرکت کرده است. چرا این همه مدت دوستان ساکت بودند و حالا در آستانه آغاز لیگ2 می‌گویند تیم مشکل مدیریتی دارد. چرا دو ماه پیش این مسائل را مطرح نکردند؟ از چهار سال پیش بابت چهار بازیکن در کمیته تعیین وضعیت بدهی داریم، هزینه ورودی تیم هم هست چکار کنیم؟! کجای دنیا رسم تیم‌داری اینگونه است!؟ 

علی وزیری، در مدت یک سالی که مدیرعامل باشگاه شده متاسفانه یک حرف را هزار بار تکرار کرده است. سخنی که باز هم به‌وسیله او گفته خواهد شد اما آقای وزیری شما که وضعیت این ایرانجوان را می‌دانید، چطور به فکر این افتادید که در این اوضاع و احوال از پست خود استعفا دهید. آن هم زمانی که چیزی به شروع مسابقات نمانده است. متاسفانه این تیم به‌جای این‌که در تابستان نیروی جدید جذب کند، با حاشیه‌ها سر و کار داشته است. آیا واقعا هواداران ایرانجوان مستحق این همه ظلم هستند؟ آیا آنها باید نابودی باشگاه مورد علاقه خود را ببینند؟

و اما در ادامه حرف من با دو نفری است که زیر متن جلسه فوق‌العاده باشگاه را امضا کرده‌اند: آقای وردیانی و خرمزی، شما که خود ایرانجوانی هستید می‌دانید، چطور یک شبه از موضع خود پایین آمدید. به هر حالا طی اتفاقاتی که در چند روز گذشته رخ داده، همه ما می‌دانیم بین شما و آقای وزیری خیلی ارتباط خوبی برقرار نیست. آقای وردیانی، شما اگر مخالف مدیریت آقای وزیری بودید، چطور شد که زیر آن متن را امضا کردید، به هر حال شما صدای هواداران ایرانجوان جلسه با آقای بهروزیان‌فر بودید. من نمی‌خواهم بگویم که استعفا وزیری درست بود یا غلط ولی حرف من این است که آنها که تاکنون مخالف مدیریت وی بودن چطور الان با استعفای او مخالفت کرده‌اند؟
نمی‌خواهم در این گزارش به کسی تهمت بزنم ولی از نظر من اتفاقات چند روز اخیر باشگاه ایرانجوان، در اصل یک بازی حساب‌شده از طرف برخی‌ها بود تا حداقل اعتراض هواداران را کمتر کنند. بازی که جز شکست و افزایش مشکلات چیزی دیگری برای ایرانجوان بوشهر نخواهد داشت. اگر واقعا این موضوع حقیقت داشته باشد، مدیران و اعضای هیات مدیره باشگاه باید منتظر عواقب آن باشند، چراکه هواداران ایرانجوان دیگر صبری برایشان نمانده است و از هیچ دروغی نمی‌گذرند. با توجه به وضعیت اسفناک اقتصادی امروز جامعه، شما دیگر حال هوادران ایرانجوان را بدتر نکنید. 

نام:
ایمیل:
* نظر: