bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۷ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
مدیر کمیته امداد شهرستان دشتی با تاکید بر مشارکت همگانی در جشن عاطفه‌ها از پرداخت کمک‌های مردمی و هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد تا قبل از آغاز سال تحصیلی خبر داد.
احمدرضا بحرینی بابیان این‌که دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد قبل از شروع سال تحصیلی 360 دانش‌آموز و دانشجو از این نهاد حمایتی کمک‌هایی دریافت می‌کنند گغت: پرداخت هزینه‌های تحصیلی به دانش آموزان نیازمند تا قبل از شروع سال تحصیلی به آن‌ها پرداخت می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتی به نیاز دانش آموزان به لوازم تحصیلی پرداخت و افزود: با توجه به اینکه در آستانه شروع سال تحصیلی جدید قرار داریم به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی‌شده که هم‌زمان با بازگشایی مدارس، دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد با وسایل کامل موردنیاز خود به مدرسه بروند. این نهاد خدمات خود ر ا در سرفصل‌های مختلف به دانش آموزان نیازمند ارائه می‌کند تا این عزیزان به‌راحتی وارد عرصه علم و تحصیل شوند. تا قبل از شروع سال تحصیلی با برگزاری جشن عاطفه‌ها نسبت به دریافت کمک‌های مردمی و خیران اقدام می‌شود و مایحتاج اولیه دانش آموزان شامل لوازم‌التحریر، پوشاک، هزینه کتاب و ثبت‌نام  آنها تامین می‌شود.

وی ضمن تقدیر از همه مردم نیکوکار و خیران و دعوت از آن‌ها برای شرکت در جشن عاطفه‌ها گفت: در حال حاضر تعداد 360 دانش‌آموز و دانشجو از خدمات این نهاد در شهرستان دشتی استفاده می‌برند.
نام:
ایمیل:
* نظر: