bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۸ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از آموزش نیروی کار در نیروگاه اتمی خبر داد.
عبدالمجید دوراهکی روز گذشته با بیان این‌که ۴۳ تفاهمنامه برگزاری دوره‌های آموزشی بین اداره کل فنی و حرفه‌ای با ارگان‌های مختلف به امضا رسیده است، تصریح کرد: در این دوره‌ها علاوه بر آموزش نیروهای دستگاه‌های مختلف از نظر توانمندی مهارتی هم آنان را تقویت می‌کنیم.
مدیرکل آموش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به تفاهمنامه با سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی برای آموزش شش هزار نفر نیروی کار خاطرنشان کرد: در این زمینه تفاهمنامه‌ای هم با پالایشگاه سوم و چهارم پارس جنوبی برای تقویت نیروهای آن منطقه امضا کردیم.
دوراهکی به تفاهمنامه با دانشگاه خلیج فارس اشاره کرد و گفت: بر اساس این تفاهمنامه تیم‌های آموزشی تخصصی خود را به دانشگاه‌های معتبر اعزام می‌کنیم تا دوره‌های آموزشی مورد نیاز دانشگاه‌های مختلف برگزار کنند.

وی با اشاره به تفاهمنامه اداره کل فنی و حرفه‌ای با نیروگاه اتمی بوشهر بیان کرد: بر اساس این تفاهمنامه قرار است ۸ هزار نفر نیروی کار آموزش ببینند که در این راستا اکنون برای آموزش ۱۰۰ نیروی جوشکار کارگاه‌های خود را مجهز کردیم.
مدیرکل آموش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در مورد طرح ایران مهارت هم گفت: این طرح بر اساس تفاهمنامه آموزش و پرورش و فنی و حرفه‌ای اجرا می‌شود که ویژه دانش‌آموزان ۶ تا ۱۲ سال است.
به گفته دوراهکی، بر اساس این تفاهمنامه آموزشگاه‌های دولتی و آزاد با گرفتن استانداردهای لازم، با مدارس قرارداد امضا و آموزش تئوری، مهارتی و گواهینامه معتبر دریافت می‌کنند.
وی با اشاره به فعالیت ۱۵ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای که آموزش‌های رایگان در استان ارائه می‌کنند، تاکید کرد: همچنین در سطح استان ۱۳۰ آموزشگاه آزاد فعالیت دارند. سال گذشته ۴.۵ میلیون نفر ساعت آموزش‌های مختلف فنی و حرفه‌ای را در سطح استان فرا گرفتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: