bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
نیروی زمینی ارتش در سایه ولایت محوری، از یک نیروی کلاسیک و سنتی عبور کرده و امروز تبدیل به نیرویی چابک، توانمند و حرفه‌ای شده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در جشنواره مالک اشتر ارتش با بیان این مطلب، گفت: بنا به فرمان فرماندهی کل قوا، امروز تمام یگان‌های نیروی زمینی ارتش به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته‌ اول تیپ‌های حرفه‌ای نیروی زمینی شامل تیپ‌های واکنش سریع و تیپ‌های متحرک هجومی و دسته دوم سایر یگان‌های این نیرو را شامل می‌شود. امروز نیروی زمینی، به‌عنوان نیرویی محوری، آمادگی دارد که در کنار سایر نیروهای مسلح کشورمان در کسری از زمان طومار زندگی ننگین هر متجاوزی در هر مقیاسی در هر کجای زمین در هم بپیچد.

امیر کیومرث حیدری یادآور شد: امروز با جرات به کشورهای دوست می‌گویم که ما را در کنار خود ببینند و قدرت نیروی زمینی را قدرت دنیای اسلام تلقی کنند. همچنین به دشمنان نهیب میزنم که نیروی زمینی، ارتش و سایر نیروهای مسلح به درجه‌‌ای از اقتدار رسیدند که قادرند امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران را در هر کجای دنیا که باشد تامین و احصا کنند؛ آنها بدانند در مقابل هر زورگویی، مقتدر تر از او خواهیم ایستاد.

حیدری در پایان با اشاره به روحیه ولایتمداری مالک اشتر خاطر نشان کرد: بر اساس آیات قرآن کریم، ولایت بالاترین و بهترین نعمت بزای انسان‌هاست و امروز خدا ما را مورد لطف خود قرار داده که از این نعمت برخوردار هستیم‌. در برابر نعماتی که خدای متعال به انسان اعطا می‌کند نیز برای هیچ شکرگزاری بهتر از اطاعت نیست؛ در این زمینه مالک اشتر باید الگوی ما قرار بگیرد. او در جنگ صفین ولایتمداری را به معنای واقعی برای ما تعریف کرد. او که در این جنگ شمشیر را بر گردن معاویه قرار داده بود، با اطاعت از فرمان حضرت علی (ع) از ادامه کار خود انصراف داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: