bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۱ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
نخستین قطعه محمدرضا زارعی، ویولنیست جوان هم‌استانی به‌نام «نگران من نباش» منتشر شد.
نخستین قطعه محمدرضا زارعی منتشر شدمحمدرضا زارعی در این خصوص به بامداد جنوب گفت: این نخستین قطعه‌ای از آلبومم است که راهی بازار موسیقی شد. در این آلبوم هم می‌خوانم و هم نوازندگی ویولون را برعهده دارم.
این نوازنده ویولن که جزء گروه محسن یگانه، خواننده محبوب موسیقی پاپ کشور به‌شمار می‌رود، افزود: تنظیم این قطعه برعهده احسان یزدانی بود و آهنگسازی و خوانندگی آن را خودم انجام دادم. 
وی پیش از این در خصوص آلبومش و تجربه خوانندگی گفته بود: «تقریبا سه سالی است که می‌خوانم و در حال حاضر، اولویتم در موسیقی خواندن است و بعد نوازندگی. به‌زودی آلبومم که شامل 12 قطعه می‌شود و تقریبا سه یا چهار سالی است که روی آن کار کرده‌ام و در مرحله مجوز گرفتن است، راهی بازار خواهم کرد. همه ترانه‌ها و آهنگسازی این آلبوم بر عهده خودم بوده، همچنین با صدای خودم منتشر خواهد شد».

یادآوری می‌شود، محمدرضا زارعی زاده سال 70 در بوشهر و دانش‌آموخته رشته مهندسی مکانیک (کارشناسی) و همچنین رشته موسیقی (دانشگاه تهران) با معدل 50/19 است. این موسیقیدان شش سال است که ساکن پایتخت است و در این سال‌ها افزون بر این‎که نوازنده و عضو ثابت گروه موسیقی محسن یگانه است، سابقه همکاری با اركستر ملي و سمفونيك و خوانندگان مطرحی چون علیرضا طلیسچی، بهنام بانی، محمد اصفهانی، رضا صادقی، شهرام شکوهی، مهدی مقدم، محمدرضا هدایتی و... را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است. زارعی ساخت تیتراژ چندین سریال را نظیر «دردسرهای عظیم» و... برای شبکه سه سیما نیز برعهده داشته است. این نوازنده ویولن همچنین آهنگسازی و نوازندگی برخی از قطعات محمدرضا هدایتی، بازیگر و خواننده پاپ کشورمان را بر عهده‌ دارد. زارعی به‎تازگی قطعه «عطر تو» را که با صدای هدایتی منتشر شده، نوازندگی و آهنگسازی کرده است. 

برچسب ها: فرهنگ ، آلبوم ، ویالون ، موسیقی
نام:
ایمیل:
* نظر: