bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۳ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تاکید کرد، کتاب تنها مونس انسان در تنهایی است که تاثیرات مثبت به همراه دارد.
حمیده ماحوزی در کارگاه آموزشی مربیان باشگاه‌های کتاب‌خوانی گفت: تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی علاوه بر حل مشکلات فرد در آینده از طریق مطالعه کتاب، موجب تقویت روحیه مطالعه نیز می‌شود. 
وی در ادامه مربیان باشگاه‌ها بیشترین تاثیر را در جذب اعضای باشگاه‌های کتابخوانی دارند که باید با حضور در کارگاهای آموزشی، تبادل نظر  و مطالعه این نقش را پرنگ‌تر کنند، افزود: از تعداد پنج هزار باشگاه کتابخوانی در سطح کشور بیش از یکهزار باشگاه در استان بوشهر قرار دارد که این نشان از توجه و اهمیت به این مهم در بین کودکان و نوجوان است.

ماحوزی در ادامه به طرح پایتخت کتاب ایران اشاره و بیان کرد: ١٣ شهر در سال ٩٦ و ١٢ شهر سال ٩٥ طرح‌ها و برنامه‌های خوبی را از استان بوشهر در راستای کتابخوانی ارائه داده‌اند که در هر سال چهار با پنج شهر در جمع نامزدهای نهایی کسب عنوان پایتخت کتاب ایران حضور داشته‌اند.
یادآوری می‌شود، در این کارگاه دو روزه ٤٨ نفر از مربیان پیش‌دبستانی، معلمان دوره دبستان آموزش و پرورش استان و کارشناسان حوزه کتاب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر شرکت داشتند که مباحثی از قبیل معرفی کتاب کودک و ادبیات کودک، شیوه‌ها و راهکارهای ترویج کتابخوانی، چگونگی روند شکل‌گیری باشگاه‌ها و موضوعات مربوط به مطالعه از سوی فریبا اقدامی و شکوه حاجی‌نصرالله آموزش داده شد.

برچسب ها: فرهنگ ، هنر ، کتاب ، تنهایی
نام:
ایمیل:
* نظر: