bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
هافبک پرتلاش تیم ملی فوتبال می‌گوید، انتظارهای مردم باید در حد امکانات این تیم باشد.
وحید امیری در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: قطعا این انتطارها که مردم دارند خیلی بالا است. انتظارها باید  در حد امکاناتی باشد که در اختیار ما است و من می گویم این امکانات خیلی محدود است. الان زمان آن است که دولت و فدراسیون از تیم ملی حمایت کنند چون مردم دلخوشی شان به این تیم است و باید کمک کنند تا تیم در جام ملت ها نتیجه بگیرد.

هافبک تیم ملی در انتظارش از مقامات بالای ورزش می گوید: هدف کسانی که در راس امور هستن این است که مردم را خوشحال کنند و فوتبال قدرتی دارد که می تواند در تمام دنیا بین مردم شور و نشاط ایجاد کند. هدف همه ما خوشحال کردن این مردم است. خیلی دوست داشتم تیم ملی به مراحل بالاتر جام جهانی صعود کند اما وقتی خوشحالی مردم را دیدم گفتم خدا را صد هزار مرتبه شکر که توانستیم وظیفه مان را درست انجام بدهیم.

امیری در مورد حضور در فوتبال ترکیه می گوید: بعد از جام جهانی به یکی از تیم های بزرگ ترکیه رفتم. از نظر امکاناتی خیلی با ما فرق دارند و خیلی خوشحال شدم عکس من و مجید حسینی روی جلد رسانه‌های ترکیه ای منتشر شده است. امیدوارم این اتفاق‌ها تداوم داشته باشد، ما فوتبالیست‌های بزرگی در سطح دنیا داریم و این نشان می‌دهد سطح فوتبال ما بالا است. من خودم به اروپا رفتم و فهمیدم سطح فوتبال ما پایین نیست و فقط کمبود امکانات داریم.

او در مورد شایعاتی که در مورد تغییر کادرفنی تیم ملی وجود داشت هم می‌گوید: من خودم حس می کردم در این شرایط اگر مربی جدیدی اضافه می شد شاید شناخت کافی را نسبت به تیم ملی‌پیدا نمی کرد. مربی تیم ملی بازیکنان جوان که در ایران هستند و در اروپا بازی می‌کنند را دعوت کرده و این نشان می‌دهد فوتبال ایران را می شناسد و امیدوارم آرزویی که مردم دنبال آن هستند را محقق کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: