bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۷ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
چهارمین همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی در آستانه ماه محرم، به همت کانون بسیج مداحان گناوه برگزار شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه در این آیین گفت: زمانی که امام حسین(ع) قصد عزیمت به کربلا را داشتند و هدف خویش را از این قیام اصلاح امت پیامبر(ص) بیان فرمودند.
حجت الاسلام آیت اندرزیان با بیان این‌که در تعابیر دینی اگر کسی قصد رسیدن به مراحل اعلا را داشته باشد باید مسیر اصلاحات را طی کند، افزود: این مسیر از اصلاح  خود انسان آغاز می‌شود و انسان باید در مرحله اول خودش را تزکیه و اصلاح کند.

وی در ادامه با بیان این‌که هدف  از برپایی مجالس و شور و نواها و  دسته‌های عزاداری فراهم کردن مسیر یرای ظهور منجی عالم  بشریت (عج) است که همه باید به هر نحوی به این امر کمک کنند، تصریح کرد: اگر بخواهیم در مسیر امام حسین (ع) که چراغ هدایت و صراط مستقیم و کشتی نجات است، گم نشویم باید در این مسیر پشت سر ولایت حرکت کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه با اشاره به این‌که چهلمین سال شکوفایی و رشد انقلاب شکوهمند اسلامی مداحان، شاعران ذاکرین، مسوولان، روحانیت و همه در هر کسوت و لباسی که باشند باید تلاش خود را برای پاسداری از این انقلاب به‌کار ببرند، تصریح کرد: به‌تعبیری فرمایشات  مقام معظم رهبری سه عقبه  مهم یعنی محرم، ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن را پیش رو داریم که هم مناسبت ملی و هم مذهبی هستند و  دشمن نیز این سه مناسبت را هدف گرفته است. 
پخش کلیپ، مداحی و تجلیل و تقدیر از چند تن از پیرغلامان و مداحان پیشکسوت در گناوه از بخش‌های دیگر این آیین معنوی بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: