bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۶ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
سرپرست فرمانداری تنگستان از اختصاص بیش از ۱۷ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های آبخیزداری شهرستان تنگستان در ۵ سال گذشته خبر داد.
اختصاص ۱۷ میلیارد ریال به پروژه‌های آبخیزداری تنگستاناحمد دشتی در جلسه معارفه رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنگستان با تاکید بر نقش مهم منابع طبیعی در توسعه و پیشرفت گفت: حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی در تنگستان است. باید با فرهنگ‌سازی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود درسطح  شهرستان، شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، دهیاران و همه مردم برای حفاظت از اراضی منابع طبیعی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه اولویت ما به طرح‌های آبخیزداری در روستاها  است افزود: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و آسیب‌های حوزه کشاورزی وارد شده توجه ویژه‌ای به اجرای طرح‌های آبخیزداری شهرستان شده است که بتوانیم سفره‌های زیرزمینی را تقویت کنیم. با توجه به نگاه دولت تدبیر و امید به پروژه‌های عمرانی در 5 سال گذشته بیش از 17 میلیارد ریال به پروژه‌های آبخیزداری شهرستان تنگستان اختصاص داده شده است.

دشتی در این جلسه خواستار اختصاص اعتبارات ملی به حوزه‌های آبخیزداری شهرستان تنگستان شد. همچنین در اجرای پروژه‌های عمرانی باید در اجرای طرح آبخیزداری در روستاها با توجه به مشکلاتی که وجود دارد نظرات و پیشنهادات شورای اسلامی و دهیاران روستایی لحاظ شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: