bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
مدافع راست تیم فوتبال پارس جنوبی‌جم می‌گوید که این تیم می‌خواهد شگفتی سال گذشته را این‌بار در لیگ تکرار کند.
سعید محمدی‌فر، مدافع راست پارس جنوبی پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت حالا برای دیدار مقابل پیکان در جام حذفی آماده حضور در ترکیب این تیم است. محمدی‌فر درباره شرایط پارس جنوبی در این فصل گفت: درست است مانند فصل گذشته نتیجه نگرفته‌ایم اما نباید توقعات از ما بالا برود. پارس جنوبی در این فصل یک تیم جدید ساخته است که کادرفنی برای موفقیت این تیم تلاش می‌کند. هدف ما ماندن در جام حذفی و به امید خدا قهرمانی است. جام حذفی جام شگفتی‌هاست و ما به کمک بازیکنان و هواداران‌مان به‌دنبال موفقیت در دیدار مقابل پیکان هستیم. می‌خواهیم با صعود به مراحل بعدی شگفتی سال گذشته را این‌بار به جای لیگ در جام حذفی تکرار کنیم.

محمدی‌فر درباره وضعیت خودش نیز یادآور شد: یک مصدومیت جزئی داشتم که با کمک کادر پزشکی برطرف شده و آماده حضور در ترکیب تیم در صورت صلاحدید کادرفنی هستم. امسال به مانند دو فصل گذشته در تیم ما هیچکس حضورش در ترکیب تضمین شده نیست و در هر تمرین باید تلاش کنیم تا نظر سرمربی تیم را جلب کنیم. همین مساله سبب شده تا تمرینات پرنشاطی را پشت سر بگذاریم. خودم به‌شخصه برای دیدار با پیکان انگیزه زیادی دارم
بازیکن پارس جنوبی در خصوص مسائل مالی هم خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها مشکل دارند و ما، خدا را شکر، مدیری جوان و پرتلاش چون آقای رضائیان را بالای سر خود داریم. مدیرعامل باشگاه شبانه روز برای برطرف شدن مشکلات تلاش می‌کند و ما هم چون این تلاش را می‌بینیم به آینده امیدوار هستیم. در حال حاضر چک 30 درصد قراردادمان را گرفته‌ایم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: