bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۶ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۷
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان گفت: در هفته امر به معروف و نهی از منکر ۶۲ برنامه در مرکز استان بوشهر در حال اجراء است.
سردار علی رزمجو ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر یکی از فلسفه قیام امام حسین(ع) در دشت کربلا را احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار داشت: این فرایض الهی  برای اجرای آن در جامعه، رسالت و وظیفه عمومی مسلمانان است.

وی، با استناد به روایتی از امام علی(ع) که امر به معروف و نهی از منکر به معنای به خاک مالیدن بینی فاسقان است تاکید کرد: کسی که امر به معروف و نهی از منکر کند بینی فاسقان شامل کافران و منافقان را به خاک مالیده است. هر کس این دو فریضه الهی برای رضای خدا یاری و عملیاتی کند خداوند به او عزت می‌آفریند. تحقق امربه معروف و نهی از منکر در خانواده از ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند. برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان بوشهر با شعار نهادینه سازی همه جانبه فرهنگ این فریضه الهی در جامعه در حال اجراء است.

رزمجو از تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌های 10 گانه استان خبرداد و گفت: در هفته امر به معروف و نهی از منکر 62 برنامه در مرکز استان بوشهر در حال اجراء است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به برگزای یادواره شهید امر به معروف و نهی از منکر استان تصریح کرد: یادواره شهید گورکی نوجوان شهید امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر روز یکشتبه 25 شهریور در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

سردار رزمجو با اشاره به تصویب قانون حمایت از آمران و ناهیان از منکر خاطر نشان کرد: این قانون مشتمل بر 24 ماده و 19 تبصره در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی 23 فروردین ماه سال 1394 تصویب و دوم اردیبهشت ماه همان سال مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه قانون حمایت از آمران و ناهیان از منکر برای اجراء ابلاغ شده است گفت: ستادهای استانی و شهرستانی وظایف محوله در چهارچوب این قانون تشکیل و انجام  وظیفه می‌کنند.    
نام:
ایمیل:
* نظر: