bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۷
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌های دهگانه استان گفت: در هفته امر به معروف و نهی از منکر ۶۲ برنامه در مرکز استان بوشهر در حال اجرا است.
سردار علی رزمجو با بیان این‌که تحقق امربه معروف و نهی از منکر در خانواده از ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند، تصریح کرد: برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان بوشهر با شعار نهادینه‌سازی همه‌جانبه فرهنگ این فریضه الهی در جامعه در حال اجرا است.
وی از تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌های دهگانه استان خبر داد و گفت: در هفته امر به معروف و نهی از منکر 62 برنامه در مرکز استان بوشهر در حال اجرا است.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به برگزای یادواره شهید امر به معروف و نهی از منکر استان خاطرنشان کرد: یادواره شهید گورکی نوجوان شهید امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر روز یکشتبه 25 شهریور در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

سردار رزمجو با اشاره به تصویب قانون حمایت از آمران و ناهیان از منکر تاکید کرد: این قانون مشتمل بر 24 ماده و 19 تبصره در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی 23 فروردین ماه سال 1394 تصویب و دوم اردیبهشت ماه همان سال مورد تائید شورای نگهبان قرار گرفت.
وی با بیان این‌که قانون حمایت از آمران و ناهیان از منکر برای اجرا ابلاغ شده است، یادآور شد: ستادهای استانی و شهرستانی وظایف محوله در چارچوب این قانون تشکیل و انجام وظیفه می‌کنند.
لازم به ذکر است که حمیدرضا حاجی‌بابایی، وزیر سابق آموزش و پرورش و نماینده کنونی مجلس به استان بوشهر سفر خواهد داشت. وی سخنران برنامه گرامیداشت شهید گورکی در بوشهر خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: