bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۷
رئیس اداره بازرگانی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر از اجرای طرح نظارت بر بازار برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها به ویژه در ایام محرم خبر داد.
طرح نظارت بر بازار ویژه محرم اجرا می‌شودنصرالله کشاورز با بیان این‌که این گشت‌ها با حضور مشترک نماینده تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در بازار تشکیل شده که روزانه قیمت ارزاق عمومی پرمصرف مانند برنج، روغن و شکر را بررسی می‌کنند، گفت: هر ماه حدود ۲۵۰ پرونده در خصوص گرانفروشی تشکیل و برای تعیین حکم به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شود.

وی با اشاره به این‌که در برخورد با محتکران نیز گشت‌های مشترکی با حضور دستگاه‌های مرتبط، پلیس آگاهی، اماکن عمومی و نماینده دادستان ایجاد شده است، تصریح کرد: کسانی که صاحب کالا، انباردار و عمده فروش هستند باید آخر هر ماه موجودی کالای خود را اعلام کنند، در غیر این صورت به عنوان متخلف با آنها برخورد می‌شود.
به گفته کشاورز، طرحی نظارتی ویژه بازگشایی مدارس داریم که براساس آن با تولید کنندگانی که بیش از ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته باشند، برخورد قانونی می‌کنیم.
رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از مردم خواست تخلفات گرانفروشی را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: