bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۱ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی اعلام کرد، اکنون 402 باشگاه کتابخوانی در این شهرستان راه‌اندازی شده است که در استان بوشهر و کشور رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.
حمید زارعی درآیین گشایش کارگاه آموزشی مربیان باشگاه‌های کتابخوانی شهرستان دشتی گفت: با همکاری خوب مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تاکنون ٤٠٢ باشگاه کتابخوانی در شهرستان تشکیل شده و بسیاری از توفیقات دشتی در حوزه کتابخوانی نتیجه عملکرد این باشگاه‌ها است.
وی در ادامه با بیان این‌که باشگاه‌های کتابخوانی بهانه‌ای است تا علاوه بر علاقه‌مندی کودکان و نوجوانان به مطالعه، مطالبه و پرسشگری، اعتماد به نفس و افزایش قدرت بیان و فرهنگ مشارکت را در آنها نهادینه کنیم، افزود: در سال تحصیلی جدید شرط حمایت ما تشکیل و ثبت باشگاه‌های کتابخوانی خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش دشتی نیز در این آیین گفت: از اقدامات سازنده در این شهرستان ایجاد باشگاه‌های کتابخوانی است که در سال 1395 خورموج شهر برتر باشگاه‌های کتابخوانی کشور شد.
احمد طیبیان‌مجرد با بیان این‌که چند سالی است که با مشارکت ادارات آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی اقدامات خوبی صورت گرفته و موجب موفقیت‌ها و افتخارات مهم برای شهرستان شده است، افزود: یکی از این اقدامات سازنده ایجاد باشگاه‌های کتابخوانی بود که در سال 1395 خورموج شهر برتر باشگاه‌های کتابخوانی کشور شد.

وی در پایان با اشاره به این‌که دانش‌آموزان شهرستان دشتی دارای توانمندی و استعدادهای بالایی هستند و اگر معلمان به‌خوبی این استعدادها را شناسایی و راهبری کنند توفیقات آنها بیش از پیش خواهد شد، تصریح کرد: برای ایجاد هر حرکتی نیاز به همدلی و مشارکت همه دستگاه‌ها و مسوولان است و افتخاراتی که در زمینه کتابخوانی برای شهرستان حاصل شده نتیجه همگرایی و همدلی ادارات آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی است./ایرنا

برچسب ها: فرهنگ ، کتابخوانی ، دشتی ، ارشاد
نام:
ایمیل:
* نظر: