bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۸ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۷
مسلم مسیگر در گفت‌وگو با بامداد جنوب؛
تیم‌ فوتبال ساحلی پارس جنوبی روزهای بسیار خوبی را در لیگ برتر کشورمان سپری می‌کند. جنوبی‌ها با برد‌های پیاپی که در این هفته‌ها کسب کرده‌اند یک قدم دیگر به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شده‌‌اند..
بامداد جنوب- علی تنگستانی:
تیم‌ فوتبال ساحلی پارس جنوبی روزهای بسیار خوبی را در لیگ برتر کشورمان سپری می‌کند. جنوبی‌ها با برد‌های پیاپی که در این هفته‌ها کسب کرده‌اند یک قدم دیگر به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شده‌‌اند، اتفاقی که می‌تواند مسلم مسیگر و شاگردانش را تاریخ‌ساز کند. پارس جنوبی در این هفته از مسابقات، توانست یکی از پنج فینال خود را پشت سر بگذارد و حالا برای قهرمانی به 3 برد از چهار بازی آخر نیازمند است. در همین رابطه با مسلم مسیگر، سرمربی این باشگاه گفت‌و‌گو کردیم که از آخرین وضعیت باشگاه باخبر شویم. 

از وضعیت تیم‌تان بگویید، به هر حال با برد این هفته و هفته قبل به قهرمانی در این فصل از رقابت‌ها نزدیک شده‌اید.
ما قبل از این هفته، به مصاف تیم ساری در خانه‌شان رفتیم که خوشبختانه توانستیم‌ تمام امتیازهای این بازی را کسب کنیم. البته ما می‌توانستیم با نتیجه بهتری از این بازی خارج شویم ولی فشاری که ورزشگاه ساری بر ما وارد کرده بود باعث شد دو گل در این بازی دریافت کنیم آن هم در حالی که شایسته آن نبودیم. باز هم خدا را شکر ما پس از دریافت این دو گل متزلزل نشدیم و با کنترل بازی توانستیم به نتیجه دلخواه خود برسیم. در ارتباط با بازی تیمم برابر تیم شهدا چلیچه چهار محال و بختیاری نیز باید بگویم که در این دیدار بازیکنان خوب ظاهر شدند که نتیجه زحمت و تلاش آنها به‌ثمر رساندن 9 گل بود. از نکات بارز این بازی برگزاری آن در زیر نور آفتاب و شرجی بود که این امر باعث شد تا بازیکنان بر خلاف بازی‌های گذشته این دیدار را به دور از نور غیراستاندارد استادیوم برگزار کنند.
به هر حال ما چهار بازی دیگر تا پایان مسابقات در پیش داریم و از الان نمی‌توان گفت که قهرمان مسابقات هستیم. به هر حال اختلاف تیم ما با تیم دوم جدول فقط 3 امتیاز است که این اختلاف کم است و هر لحظه امکان جبران آن است اما اگر ما همین روند را ادامه دهیم، مطمئن باشید در پایان مسابقات عنوان قهرمانی را کسب خواهیم کرد. 

چه برنامه‌هایی برای کسب حداکثر امتیاز در چهار بازی آخر خود دارید؟
به هر حال در این چهار بازی، ما جای یک باخت را داریم و در سه بازی بعدی باید برنده از زمین خارج شویم. الان حدود دو سال است که در بوشهر در مقابل هیچ تیمی شکست نخوردیم (آخرین باخت ما در مقابل تیم انزلی بود که الان در لیگ یک فعالیت می‌کند) و به همین دلیل روی دو بازی خانگی حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم تا با پیروزی در آنها به قهرمانی نزدیک‌تر شویم. البته این بدین معنی نیست که در بازی‌های خارج از خانه با قدرت کمتری ظاهر شویم. ما برای قهرمانی روی این دو بازی خارج از خانه حساب باز کرده‌ایم که در هر دو آنها پیروز شویم. مهم‌ترین بازی ما در هفته‌های آخر در مقابل تیم ایفای اردکان است که در رده سوم جدول قرار گرفته است. این بازی از آن جهت مهم است که با پیروزی در آن تقریبا تکلیف قهرمانی را مشخص کرده‌ایم. 

همچنین باید گفت که ما روند خود را تغییر نخواهیم داد و از نظر تمرینات و تاکتیک‌ها هم مثل قبل عمل خواهیم کرد. به هر حال الان حدود دو سال است که ما برنامه تاکتیکی موردنظر را در تیم پیاده کرده‌ایم ولی باید گفت که در این فصل از رقابت‌ها، برنامه‌های ما به‌خوبی به‌وسیله بازیکنان اجرا شده است. شما اگر گل‌های ما را ببینید، متوجه خواهید شد که هر کدام از آنها با یک برنامه مشخص به‌ثمر رسیده است. در کل باید گفت که ما حدود 80 درصد برنامه‌های خود را توانسته‌ایم در این فصل از رقابت‌ها در تیم پیاده کنیم. 

پارس جنوبی یکی از تیم‌هایی است که در این سال‌ها بدون حاشیه کار خود را انجام داده است اما  در این روزها می‌بینیم که برخی از رسانه‌های روی مساله مشخص نبودن سرمربی باشگاه تمرکز کرده‌اند. نظر شما در این مورد چیست؟
اگر شما به روند نتیجه‌گیری تیم پارس و روند صعودی تیم‌های پایه این باشگاه نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که کار ما به‌درستی انجام شده است. حالا بعضی از افراد هستند که می‌خواهند تیم ما را وارد حاشیه کنند و این چند روز کارهایی انجام داده‌اند که بین من و آقای نادری را خراب کنند. به هر حال من و او سال‌ها در کنار هم در تیم پارس جنوبی و تیم ملی ایران بازی کرده‌ایم و حالا هم به‌عنوان مربی هر دو در کنار یکدیگر کارهای مربوطه را انجام می‌دهیم تا پارس جنوبی همچنان در ایران بهترین باشد. به هر حال آقای رضاییان، مدیرعامل باشگاه این تیم را دست ما سپرده‌اند و این نشان می‌دهند که به او به کار ما ایمان دارد. از نظر من هیچ فرق نمی‌کند که من سرمربی تیم باشم یا آقای نادری. از نظر نتایج این باشگاه به مذاق بعضی‌ها خوش نیامده است و به همین دلیل است که این افراد عیله ما حاشیه‌سازی می‌کنند. به هر حال نتایج تیم اصلی و تیم‌های پایه باشگاه بیانگر همه‌چیز است. در پایان باید بگویم که این حاشیه‌ها خللی در کار ما ایجاد نخواهد و پارس با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: