bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۸ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۷
برای کمک به تیم ایرانجوان به بوشهر آمده‌ام و این مهم فقط با اتحاد و همدلی اتفاق خواهد افتاد.
نوازی: ایرانجوان را به جایگاه‌اش خواهیم رساندتیم فوتبال ایرانجوان بوشهر طی دو هفته اخیر دچار تغییراتی در کادر فنی بوده و پس از رفتن خرمزی و عدم توافق با شهرام مهرپیما روز گذشته محمد نوازی بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی هدایت این تیم بوشهری را بر عهده گرفت تا وارد چالشی جدید در عرصه مربیگری شود.


نوازی در این خصوص اظهار داشت: با صحبت های که با مدیرعامل باشگاه داشتم و با توجه به شناخت قبلی از مردم بوشهر و باشگاه ایرانجوان این مسئولیت را قبول کردم. صرفاً برای کمک به این تیم به بوشهر آمده ام تا ایرانجوان را با حمایت بازیکنان و مسئولین باشگاه و هواداران به جایگاه اصلی اش برسانیم. بازیکنانی که وارد این تیم شده اند باید قبول کنند که این تیم مشکلات مالی دارد و با این مسائل باید کنار بیایند و از این رو می بایست در خدمت تیم باشند.


وی با تاکید بر حل مشکلات این تیم افزود: مشکلات مالی را مدیر عامل باید حل کند و قطعاً حل شدنی هم خواهد بود چون بوشهر دارای پتانسیل بالایی است و باید راهکاری برای حل چنین مشکلاتی از سوی مسئولین استان اندیشیده شود. مشکلات باشگاه موقعی حل خواهد شد که با اتحاد و همدلی دست در دست هم بتوانیم در راستای پیشرفت این باشگاه کمک کنیم و در این راه کوتاهی نکنیم.


سرمربی جدید ایرانجوان در خصوص دیگر همکارانش در کادر فنی هم افزود : با نفرات فعلی کادر فنی ادامه خواهیم داد و طی روزهای آینده یکی ، دو نفر دیگر نیز به این جمع اضافه خواهیم کرد.

در پایان بازیکن اسبق استقلال با مهم تلقی کردن دیدار مقابل فولاد نوین خوزستان ادامه داد: در وهله اول تمام سعی ام شناخت روی بازیکنان ایرانجوان است و بر حسب دو بازی قبلی و آنالیزی که انجام خواهد شد به مصاف فولاد نوین خواهیم رفت تا با دست پر زمین را ترک کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: