bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۰ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۷
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بازی خوبی بود هر دو تیم خوب بازی کردند ولی گل زودهنگامی که خوردیم گل مبتدیانه بود.
تارتار: گلی زودهنگام و مبتدیانه‌ای دریافت کردیممهدی تارتار بعد از باخت یک بر صفر مقابل ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود هر دو تیم خوب بازی کردند ولی گل زودهنگامی که خوردیم گل مبتدیانه بود. در اصل پاس گل را دخسوس دروازه‌بان حریف داد.
خیلی ساده گل خوردیم به بازیکنان گفته بودیم حریف در عمق دفاع خطرناک تر از عرض است. متاسفانه گل زودهنگام کار تیمی ما را خراب کرد و بلافاصله یک موقعیت گلزنی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

تارتار در ادامه افزود: ماشین سازی خیلی خوب دفاع کرد و مسئولیت این باخت را برعهده می‌گیرم و برد و باخت وظیفه مربیان است و در فوتبال تیمی که کمتر اشتباه کند برنده می‌شود و ماشین سازی هم در دفاع کم اشتباه بود بخصوص در خط دفاع و برنده این مسابقه شد.

وی در مورد فرصت‌های کم گلزنی در این بازی گفت: در چنین مسابقاتی که یک تیم عقب بازی می‌کند فرصت گلزنی کمی ایجاد می‌شود و باید از این تک موقعیت‌ها استفاده کرد که بازیکنان ما بخاطر عدم تمرکز فرصت‌های گلزنی را از دست دادند و می‌توانستیم به ماشین‌سازی بیش از یک گل بزنیم اما حریف جانانه دفاع کرد و از اندوخته خودش محافظت کرد و به پیروزی رسید.  همیشه می‌گویم که بازیکن وقتی کارت قرمز می‌گیرد باید ارزشمند باشد بازیکن ما هم ریسک رد و آن خطا را در اواخر بازی انجام داد و کارت قرمز گرفت کارت قرمزی که گرفت هوشمندانه بود و کار درستی انجام داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: