bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
در آستانه بازگشایی مدارس ۵۵۰ بسته تحصیلی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بوشهر توزیع شد.
سید محمد علی مهیمنیان‌پور ظهر امروز در آئین توزیع بسته تحصیلی میان دانش‌آموزان بوشهری با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های مهم این نهاد در آستانه شروع سال تحصیلی، توزیع بسته‌های تحصیلی میان دانش‌آموزان نیازمند است، اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس این 550 بسته آموزشی برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان بوشهر توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع این بسته‌ها میان دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد افزود: بیش از 510 دانش‌آموز نیازمند در شهر بوشهر تحت حمایت این نهاد هستد که همه آنها بسته تحصیلی دریافت کرده‌اند.

رئیس اداره کمیته امداد شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه این بسته‌های تحصیلی شامل کیف مدرسه، کفش، نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر است گفت: ارزش هر بسته تحصیلی 200 هزار تومان است. این بسته‌های تحصیلی با رعایت مقاطع تحصیلی و جنسیت دانش‌آموزان بین آنها تقسیم شده است.

رئیس اداره کمیته امداد شهرستان بوشهر با اعلام پرداخت 30 هزار تومان وجه نقد برای ثبت‌نام و کتب هر دانش‌آموز گفت: این مقدار هزینه ثبت‌نام از منابع امدادی پرداخت شده است. علاوه بر بسته تحصیلی و پرداخت هزینه تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت، خدمات دیگری از جمله کمک‌هزینه تقویت بنیه تحصیلی، مشاوره و هدایت تحصیلی و حمایت از دانش‌آموزان نخبه در طول سال انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مشارکت مردم خیر و نیکوکار در امر کمک به نیازمندان تأثیر زیادی در رفع مشکلات آنها دارد خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار استان و والدین دانش‌آموزان می‌توانند برای شرکت در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها که 11 مهر ماه در سطح مدارس برگزار می‌شود کمک‌های خود را به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کنند و یا از طریق روش آنی‌پرداخت با شماره‌گیری کد دستوری*8877*077# به‌روی تلفن همراه اقدام به کمک کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: