bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۷
راویان دفاع مقدس در آیینی به همت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تجلیل شدند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان در این همایش گفت: مردم استان بوشهر همگام با مردم دیگر نقاط کشور در دوران دفاع مقدس رشادت‌ها و دلوارمردی‌های بسیار زیادی را از خود به یادگار گذاشتند.
سردار علی رزمجو در پایان یادآور شد: دفاع مقدس از باشکوه‌ترین حماسه‌های ملت قهرمان و غیور ایران در طول تاریخ است که این شکوه و عظمت در پرتو احیای ارزش‌های معنوی اسلام و پایبندی رزمندگان به ارزش‌های الهی به‌وجود آمده است.

مسوول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه نیز در این آیین گفت: روایتگری دفاع مقدس یک سفره است که به برکت خون شهدا پهن شده است تا ما از آن بهره معنوی ببریم، بنابراین لازم است تلاش کنیم تا بتوانیم از این سفره بهره کافی را ببریم.
سردار ابوالفضل مسجدی با اشاره به این‌که امروز بعضی‌ها با توجه به مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی که در جامعه دارند، به وجود می‌آورند به‌دنبال این هستند که این سفره را جمع کنند، افزود: بنابراین این وظیفه راویان دفاع مقدس است که با بصیرتی که از شهدا به ارث بردیم، سعی کنیم این سفره را باز نگه داریم.

وی خطاب به راویان دفاع مقدس تصریح کرد: اعتقاد به این موضوع داشته باشید که شهدای ما به‌واسطه معرفتشان نه تنها شما را بلکه همه را دعوت می‌کنند اما فقط تعدادی مثل شما به دعوت آنها لبیک می‌گویند که بر همین اساس نیز هرچقدر در این راه زحمت بکشید از سفره معنوی شهدا بیشتر بهره‌مند می‌شوید.

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
نام:
ایمیل:
* نظر: