bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۷
با قلع و قمع مدیران بومی و در یک حرکت آرام و ادامه‌دار توسط عبدالکریم گراوند؛
در کمتر از دو هفته دو مدیر غیر بومی توسط عبدالکریم گراوند به مردم بوشهر قالب شد، یکی از خرم‌آباد آمد تا آدرسش سرراست باشد و دیگری هم از یکی از شهرستان‌های خوزستان آمد تا در تحقیق بامداد جنوب مشخص شود که او هم اصالتی لرستانی دارد.
در طی کمتر از دو هفته دو مدیر از لرستان با نقش‌آفرینی گراوند و سکوت خفت‌بار بوشهری‌ها به استان آمده‌اند!!

مشخص نیست که نمایندگان مجلس که برای معاونت یک اداره سر می‌شکستند، دقیقا کجا حضور دارند!!

بامداد جنوب: در کمتر از دو هفته دو مدیر غیر بومی توسط عبدالکریم گراوند به مردم بوشهر قالب شد، یکی از خرم‌آباد آمد تا آدرسش سرراست باشد و دیگری هم از یکی از شهرستان‌های خوزستان آمد تا در تحقیق بامداد جنوب مشخص شود که او هم اصالتی لرستانی دارد. سال گذشته در تقریبا چنین روزهایی بود که استاندار بوشهر تغییر کرد تا فردی در بوشهر سکان را به دست بگیرد که مشخص بود که هیچ علقه و علاقه‌ای به استان ندارد. هر چند ما ارادت خاصی خدمت لرستانی‌های عزیز داریم، واقعیت‌هایی وجود دارد که نمی‌شود به سادگی از کنار آن گذشت. در طول سال‌های گذشته به این نتیجه رسیده‌ایم که باید مدیران لایق، کارکشته و باتجربه را در استان داشته باشیم و اگر چنین مدیری در میان هم‌شهریان نبود آن وقت دست به کار شوید، نه اینکه یک مدیری را از یک شهرستان درجه سه برداشته و به عنوان مدیرکل در استان بوشهر منصوب کنید!!

متاسفانه در سکوت خفت‌بار و مصلحت‌اندیشی و فرصت‌طلبی سیاسیون و به حساب فعالان مدنی استان که همیشه مدعی بودند و این روزها زبان در کام‌شان نمی‌چرخد و لب بر لب‌شان تکان نمی‌خورد، استاندار غیربومی و معاون سیاسی و امنیتی غیر بومی‌اش دست به کار شده‌اند تا آنهایی را که سدراه‌شان شده‌اند از میان برداشته و مهره‌های نزدیک به خود را به کار بگمارند. پس از آنکه امور عمرانی استانداری به دست یک کار نابلد افتاد که در جلسات جز تهدید مدیران باسابقه و متخصص استان چیزی بلد نیست، مشخص بود که تکلیف مابقی چه خواهد شد.
جابجایی مدیرکل محیط زیست استان از مدت‌ها پیش مشخص بود، حسین دلشب در طول ماه‌های گذشته از رایزنی‌های فشرده، روزانه و حتی ساعتی گراوند و دو معاون سیاسی و عمرانی‌اش!! برای برکناری خودش می‌گفت و اینکه بالاخره رئیس سازمان نیز طاقتی دارد و حوصله تماس‌ها و وقت‌گیری‌های بی‌خود را ندارد. بالاخره این اتفاق روی داد و البته به گفته یک منبع مطلع در استانداری بوشهر برای حوزه عمرانی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و حتی مدیرکل اقتصادی استانداری زیاد توفیری نمی‌کرد که چه کسی قرار است اینجا مدیرکل شود، مهم این بود که یکی بیاید که تبدیل به ماشین امضا شود. بامداد جنوب در آینده ابعاد بسیاری را از پشت پرده این اقدامات منتشر خواهد کرد.

اما آنچه مشخص است، همانگونه که سال گذشته در چنین روزهایی تاکید کردیم، باید منتظر ماند و دید که آیا عبدالکریم گراوند سایر دوستانش را هم به بوشهر خواهد آورد یا نه؟ آیا او که در برابر مردم استان می‌گوید از بوشهری‌ها دفاع می‌کند و در خفا به شدیدترین شکل ممکن زیرآب آنها را می‌زند تا مهره‌ها و نزدیکان خودش را به کار بگمارد، آیا این بار نیز موفق خواهد شد؟ متاسفانه علاوه بر سیاسیون، رسانه‌های استان نیز که می‌شود برخی از آنها را با مشتی دلار خرید، هیچ موضعی نگرفته و سکوت اختیار کرده‌اند تا به این ترتیب در استانداری هر کسی هر کاری دوست دارد، انجام دهد چرا که عموما بوشهری‌ها فقط سر خودشان زرنگ بوده و مرغ همسایه هم همیشه قاز است.
حالا ما منتظر می‌مانیم تا مدیران دلسوز استان یکی پس از دیگری برکنار شوند تا شاهد باشیم این سکوت وهن‌آور تا کی ادامه خواهد یافت!! 

نام:
ایمیل:
* نظر: