bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۲ - ۱۷ مهر ۱۳۹۷
چهارمین دوره طرح آمارگیری مسکن روستایی همزمان با سراسر کشور از 20 مهر تا 20 آبان‌ماه برگزار می‌شود که دور دوم کلاس آموزشی این طرح، روز دوشنبه در آئینی با حضور استاد آمارگیران و کارشناسان طرح آمارگیری در بوشهر آغاز شد.
معاون بازسازی بنیاد مسکن استان بوشهر در این مراسم گفت: این کارگاه آموزشی از امروز به مدت چهار روز تا 19 مهر ماه برگزاری ادامه دارد. آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی هر پنج سال یک بار در سراسر کشور انجام می‌شود که برای اجرای این طرح 149 روستای استان بوشهر زیر پوشش قرار می‌گیرند. دوره‌های آموزشی این طرح در 2 مرحله انجام می‌شود که هم اکنون مرحله دوم آن با حضور آمارگیران آغاز شده است. 

سالار عبداللهی در ادامه بیان کرد: مرحله نخست دوره آموزشی طرح یاد شده برای معاونان و استادان کلاس آموزشی آمارگیران در تهران برگزار شد. چهار روز دوم این کارگاه آموزشی در شهرستان بوشهر برگزار می‌شود که یک روز آن نیز به صورت عملی است. عملیات میدانی این طرح از بیست و یکم مهرماه آغاز و در پایان دوره آموزشی یاد شده برای آمارگیران گواهینامه صادر می‌شود.
وی در پایان تصریح کرد: در این کارگاه نحوه شمارش دقیق واحدهای مسکونی آموزش داده می‌شود. همچنین مشخصات روستاهای استان بر اساس نقشه‌های راهنما و در قالب سه فرم فهرست بهره‌برداری، ویژگی‌های واحد مسکونی و ویژگی‌های کل روستا صورت می‌گیرد.

برچسب ها: مسکن ، روستانی
نام:
ایمیل:
* نظر: