bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۹ - ۲۰ مهر ۱۳۹۷
خاطرتان باشد، یکی دو سال پیش با جنجال اعلام شد که استاندار!! بوشهر به‌عنوان نمونه در توسعه روستایی انتخاب شده است!! بعد که ما رفتیم و تحقیق کردیم که اصلا معاونت امور روستایی در نهاد ریاست جمهوری بیچاره‌تر از این حرف‌هاست که کسی بخواهد محلی به آن بگذارد و حالا...
بامداد جنوب: 
خاطرتان باشد، یکی دو سال پیش با جنجال اعلام شد که استاندار!! بوشهر به‌عنوان نمونه در توسعه روستایی انتخاب شده است!! بعد که ما رفتیم و تحقیق کردیم که اصلا معاونت امور روستایی در نهاد ریاست جمهوری بیچاره‌تر از این حرف‌هاست که کسی بخواهد محلی به آن بگذارد و حالا... بعدش هم گفتند که در فلان موضوع اول شده‌اند، دیروز هم که در سایت استانداری نوشتند دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری در کشور اول شد، اصلا خبرش را هم نخواندیم که برای چه اول شده، چراکه اصولا اول شدنش اهمیتی نداشت، آن چیزی که برای مردم مهم است، اول شدن در جذب سرمایه، جذب سرمایه‌گذار، ورود به حوزه تولید، ایجاد اشتغال پایدار و بهبود فضای کسب و کار است که بحمدالله ما در همه آنها از آخر اول هستیم، این‌که دفاتر امور روستایی سایر استان‌ها چه وضعیت اسفناکی داشته‌اند باز هم به ما مربوط نیست، ما هر روزه شاهد رفت و آمد کارفرماها و کسانی هستیم که با ایده‌پردازی خوب ده‌ها جوان نزد آن سرگرم بوده‌اند و امروز ناچار شده‌اند کرکره را پایین کشیده و کار را تعطیل کنند، بفرمائید در این حوزه چه کرده‌اید؟ این جمله را بخوانید « جاده کمربندی گناوه از محورهای پرتردد بشمار می‌آید که نیاز است دو بانده شود.» خوب گیرم که گفتید دو بانده شود، الان چهار سال است که می‌خواهید بزرگراه گناوه به دیلم را کامل کنید، نتوانسته‌اید، خروجی دوم بوشهر که فقط جای آسانش را دادید به پیمانکار و جای سختش را رها کردید به امان خدا که با هر باران بوشهر به جزیره تبدیل شود.

اگر بر آن هستید که چند پیمانکار دیگر را به دور خود جمع کنید، نیازی به این همه بالا و پایین نیست، اگر توان و لیاقت کار کردن دارید، نیازی به این همه حرف نیست، عمل کنید. «دو صد گفته چون نیم کردار نیست.» به خدا این جملات قصار و این مواضع بی‌بدیل تاریخی را همانگونه که بارها و بارها گفته‌ام به هر کشوری نشان دهید به شما پناهندگی خواهند داد. حالا شما بروید به همین زمین‌های چمن مصنوعی که ساختند و بعدش هم ول شد به امان خدا نگاه کنید، ببینید چه کسی می‌خواهد آنها را بازسازی و نگهدای کند، هزینه امروز این چمن‌های مصنوعی از عهده کدام دهیار بر می‌آید؟ در تعجبم از کسانی که به ما که می‌رسند زبان‌ نقدشان دو متر است، اما در برابر این مسائل سکوت کرده و بعد هم انتظار دارند استان بوشهر توسعه پیدا کند، برادر جان، در این شش سال، 60 سال عقب افتادیم... .

نام:
ایمیل:
* نظر: