bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۶ - ۲۱ مهر ۱۳۹۷
مجتمع پتروشیمی جم با تکیه بر دانش فنی متخصصان داخلی ۱۳ محصول جدید ارزشمند پرکاربرد تولید کرده است.
مجتمع پتروشیمی جم با تکیه بر دانش فنی متخصصان داخلی ۱۳ محصول جدید ارزشمند پرکاربرد تولید کرده است. مدیرعامل مجتمع پتروشیمی جم در همین خصوص با بیان این‌که این 13 گرید یا محصول جدید در چهار سال گذشته با پژوهش‌ها و آزمایش‌های دقیق تولید و همه بخش‌های طرح از ایده تا تولید انبوه در سایه توان متخصصان داخلی محقق شده است، ادامه داد: حدود هزار و 60 تن از این 13 گرید شبانه‌روز در پتروشیمی جم تولید می‌شود. این محصولات ارزشمند شامل گرید باک ماشین، سپر ماشین، انواع تور ماهی‌گیری، وسایل بسته‌بندی، انواع لوله‌ها و گرید نوار آبیاری قطره‌ای با مزیت کاهش مصرف آب، جایگزین  محصولات وارداتی می‌شوند و با بهترین کیفیت قابل عرضه در بازارهای داخلی و خارجی هستند.

سید‌حسین میرافضلی با اشاره به این‌که چهل درصد این محصول با هدف حمایت از تولید ملی و توسعه صنایع پایین‌دستی در بازار داخل عرضه می‌شود که تمام نیاز کشور را برطرف می‌کند، افزود: این گریدها با عرضه در بازار داخل به محصولاتی ارزشمند با ارزش افزوده بالا در صنایع پایین‌دستی تبدیل می‌شوند و از قابلیت ایجاد اشتغال بسیار زیادی نیز برخوردار هستند.
میرافضلی با تاکید بر این‌که 60 درصد گریدهای تولیدی نیز  با ارزآوری بیش از 50 میلیون دلار روانه بازار ترکیه، روسیه، جمهوری‌های آسیای میانه، چین، هند و اروپا می‌شود، خاطرنشان کرد:  محصولات تولیدی پتروشیمی جم در تولید ظروف آشپزخانه، صنایع غذایی، دارویی، پزشکی، بسته بندی، تولید کف پوش، موکت و صنعت نساجی کاربرد دارد.

برچسب ها: پتروشیمی ، جم ، تولید ، آزمایش
نام:
ایمیل:
* نظر: