bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۸ - ۲۱ مهر ۱۳۹۷
حکم سید نور الدین امیری به‌عنوان شهردار بوشهرکه از سوی وزیرکشور صادر شده بود با حضور معاون امور عمرانی وزیر کشور ابلاغ و معرفی شد.
شهرداری بندر بوشهر حدود یک سال بود که بدون شهردار به کار خود ادامه می‌داد. در این مدت عملکرد اعضای شورای شهر نیز برای انتخاب شهردار مورد قبول مردم واقع نشد و پس از کش و قوس‌های فراوان و پیشنهادهای مختلف بالاخره شهردار جدید بندر بوشهر معرفی شد.
روز گذشته حکم سید نور الدین امیری به‌عنوان شهردار بوشهرکه از سوی وزیرکشور صادر شده بود با حضور معاون امور عمرانی وزیر کشور ابلاغ و معرفی شد.

مهدی جمالی‌نژاد در آیین معارفه شهردار جدید بوشهر با بیان اینکه شهرداران باید با خلاقیت و درایت نسبت به امورات شهری اقدام کنند گفت: خدمات‌رسانی به شهروندان تویعه زیرساخت‌های شهری در راستای مطالبات مردم باید مورد توجه و در اولویت قرار بگیرد.
معاون وزیر کشور با قدردانی از خدمات فردین خورشیدیان سرپرست شهرداری بوشهر، با حضور استاندار نمایندگان بوشهر و دشتستان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر بوشهر برگزار شد حکم وزیر کشور به سیدنور الدین امیری به عنوان شهردار بوشهر ابلاغ و معرفی شد. وی در ادامه مراسم تصریح کرد: با این معارفه انتظار است سرعت خدمات‌رسانی در شهر بوشهر تسریع شود و شاهد رضایت حداکثری مردم از مدیریت شهری این شهر باشیم.

معاون استانداری بوشهر نیز با اشاره به ظرفیت گردشکری استان بوشهر گفت: این استان از ظرفیت بالایی در عرصه گردشگری برخوردار است که سند گردشگری آن در حال تدوین است. با توجه به ظرفیت بالای گردشگری روستایی استان بوشهر سند گردشگری روستایی این استان مراحل پایانی می‌گذارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: