bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۷
چه عامل یا عواملی باعث تفرقه و ناامیدی مردم می‌شود؟ چه عواملی باعث می‌شود تا دشمنان علیه کشور وارد عمل شده و معاندان زبان دراز کنند؟ چه مسائلی باعث دوری مردم از نظام و حاکمیت می‌شود؟ چه رفتارهایی نهاد دولت را ضعیف کرده و باعث می‌شود تا مردم محلی به نهاد دولت یا قدرت نگذاشته و تصمیمات آن را مسخره کنند؟ پاسخ به این چندان سوال را به عنوان یک نظر‌سنجی در سطح کشور از مردم بپرسید و پاسخ‌ها را ملاحظه کنید تا متوجه امر شوید.
بامداد جنوب:
چه عامل یا عواملی باعث تفرقه و ناامیدی مردم می‌شود؟ چه عواملی باعث می‌شود تا دشمنان علیه کشور وارد عمل شده و معاندان زبان دراز کنند؟ چه مسائلی باعث دوری مردم از نظام و حاکمیت می‌شود؟ چه رفتارهایی نهاد دولت را ضعیف کرده و باعث می‌شود تا مردم محلی به نهاد دولت یا قدرت نگذاشته و تصمیمات آن را مسخره کنند؟ پاسخ به این چندان سوال را به عنوان یک نظر‌سنجی در سطح کشور از مردم بپرسید و پاسخ‌ها را ملاحظه کنید تا متوجه امر شوید. اما به‌نظر نماینده دولت در استان بوشهر «در شرایط امروز ایران اسلامی کسانی که فضای کشور را به سمت تفرقه و ناامید کردن مردم سوق می‌دهند، مزدور دشمن و منافق هستند!!» او همچنین در ادامه سخنان نغز خود می‌گوید: «همچنین هر حرکتی در جهت ایجاد فضای تفرقه و اختلاف در کشور و یاس و ناامیدی در مردم بزرگترین خیانت به نظام و ملت است!!» شما سوالات مطرح شده در صدر این نوشته را با مواضع عالی‌ترین مرجع‌ تصمیم‌گیری در استان بوشهر مقایسه کنید تا به نتیجه‌ دلخواه برسید. 

ما چون دسترسی به عبدالکریم گراوند نداریم و می‌ترسیم مانند سردبیر روزنامه بابت یک پیامک از ما شکایت کند، ناچاریم برخی از موارد خیرخواهانه را همین‌جا بنویسیم تا هم خودش بخواند شاید پند گرفت و هم مردم بدانند که ما در چه کشتی نشسته‌ایم و اصولا ناخدایش! به چه فکر می‌کند. برادر محترم، آقای نماینده دولت، فضای تفرقه و ناامیدی را نه مردم، که مسوولان با تصمیمات غلط اندر غلط خود شکل داده و می‌دهند، شما تصمیم‌گیران هستید که با اقدامات غیرکارشناسی خود باعث بروز مشکل می‌شوید، مردم این وسط چه کاره‌ هستند؟ اینکه می‌گوئید «هر حرکتی در جهت ایجاد فضای تفرقه و اختلاف.... بزرگترین.... است» بفرمائید که چه کسی این حرکت‌ها را انجام داده و می‌دهد؟ اصلا ما مردم قدرت و توانایی چه حرکتی را داریم؟ برادر محترم و عزیز، هر چند به‌نظر می‌رسد پشت تریبون بوده‌اید و مواردی را هم گفته‌اید، اما یادتان باشد که این حرف‌ها در جامعه بازخورد بسیار بدی دارد. شما با تصمیمات غلط خود در انتخاب مدیران کم‌دانش و بی‌ربط در استان بوشهر مردم را ناامید کرده‌اید یا سکوت نجیبانه مردم بوشهر؟ یا عملکرد مجموعه استانداری که فقط 7 میلیارد تومان ناقابل به‌عنوان سرمایه‌گذاری در استان آمده، باعث ناامیدی می‌شود یا...! بفرمائید که چند شغل ایجاد کرده‌اید؟ بفرمائید در این مدت چند مدیر بومی را انداخته‌اید؟ تصمیم مجموعه شما برای برداشتن تعطیلی پنجشنبه باعث بروز کدورت‌ها میان کارمندان شده یا اقدام رسانه‌ها برای پوشش نارضایتی آنها که در تمام طول تابستان ساعث 6 صبح در شرجی 100درصد بوشهر سر کار حاضر شدند و زبان در کام کشیدند؟

جناب آقای گراوند، مشفقانه و برادرانه به شما توصیه و نصیحت می‌کنیم چنین حرف‌های تفرقه‌افکنانه‌ای را که بدون هیچ مرجعی بیان می‌کنید، نزنید، ناسلامتی شما نماینده دولت تدبیر و امید در استان بوشهر هستید. بارها و بارها همین‌جا به شما دوستانه سفارش کردیم که وقتی می‌خواهید یک حرفی را مطرح کنید، اول آن را سبک و سنگین کنید. واژه‌های مزدور و منافق به دور از شان یک مدیر عالی جمهوری اسلامی ایران است، با این تعریف شما، مزدور و منافق بر اساس صرفا با رفتار مسوولان شکل می‌گیرند، چرا که بر اساس نص صریح قرآن و احادیث مستند نبوی و قدسی، منافق تعریف دارد!!

دقیقا آدرس بدهید و بگوئید که منظور شما از این منافقان و مزدوران چه کسانی هستند؟ چگونه پرورش پیدا کرده‌اند؟ چرا حرف از تفرقه می‌زنید؟ اگر می‌زنید مبادی و عوامل شکل‌دهنده آن را هم عینی و مشخص بگوئید؟ یک نگاه به محیط پیرامونی و اقدامات خودتان در استان بوشهر بیندازید، به قول معروف یک سوزن به خودتان بزنید و یک جوالدوز به دیگران، ما در حکومتی زندگی می‌کنیم که هشت سال جنگ، 40 سال تحریم و فشار، تهدید به جنگ و ... نتوانست کاری با آن کند، فکر می‌کنید این‌ها همه با وجود امثال جنابعالی به دست آمده یا مقاومت مردم و تصمیمات داهیانه رهبر انقلاب؟

در مصحف شریف چنین آمده است: «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ/صف2» :ای مؤمنان! چرا سخنی (به دیگران) می‌گوئید که خودتان برابر آن عمل نمی‌کنید؟ این آیات الهی را در هنگام سخن راندن مد نظر قرار دهید، حضرت باری تعالی، به صراحت و شفافیت از بندگان مومنش که بدون شک شما نیز از جمله آنها هستید (البته ما که گناهکارانیم) می‌خواهد خودتان هم به آنچه می‌گوئید، عمل کنید. همانگونه که گفته‌اید، کشور در شرایط بسیار حساسی است، مردم انتظار دارند، تصمیمات صحیح بگیرد، شما همین الان 4 مدیر غیربومی را از زادگاه خودتان برداشته و به بوشهر آورده‌اید که یکی از آنها رئیس یک اداره 8 نفره بوده است، اگر مردم بوشهر هنوز اعتراضی نکرده‌اند، لازم نیست شما در کلیت چیزهایی بگوئید از آنها منافق و مزدور بسازید!

نام:
ایمیل:
* نظر: