bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۸ - ۲۴ مهر ۱۳۹۷
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر معتقد است که ارائه آموزش با هدف توانمندسازی از اولویت‌های این اداره کل برای سازمان‌های مردم نهاد است.
فرهاد قلی نژاد در نشست هم‌اندیشی با سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر گفت: دوره‌های آموزشی دارای اهمیت و اولویت برای توانمندسازی بیش از پیش سمن‌ها از جمله آشنایی با قوانین و مقررات محیط زیستی است. همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته به‌زودی برای بررسی مشکلات مربوط به سمن‌ها و برطرف کردن موانع موجود با حضور نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر نشست‌های متعددی با مدیران مرتبط استانی برگزار می‌شود. حفاظت از محیط زیست در آیین، فرهنگ و مذهب ما یک وظیفه همگانی و واجب به شمار می آید که در این ارتباط باید سمن های محیط زیستی بیش از پیش فعال شوند.

وی اظهارداشت: با بکارگیری امکانات کافی و لازم سخت افزاری ونرم افزاری و همراه و همگامی سمن‌های محیط زیستی باید برای پیشبرد اهداف بلندمدت، میان مدت و کوتاه‌مدت حفاظت محیط زیست برای تسریع روند دستیابی به توسعه پایدار در استان بوشهر تلاش کرد. اکنون یکی از مهمترین مشکلات در این شهرستان نبود آزمایشگاه پایش است. در این ارتباط پیگیری و تلاش را برای ایجاد مجهزترین آزمایشگاه هوا در عسلویه آغاز کرده‌ایم.

برچسب ها: محیط زیست ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: