bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۷
مهاجم تیم ملی در پایان دیدار مقابل بولیوی با اشاره به پیروزی برابر حریف امریکای جنوبی از نیاز تیمش برای دیدارهای تدارکاتی بیشتر گفت.
طارمی: ما هم دوست داریم با برزیل بازی کنیممهدی طارمی با حضور دوباره در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش در ترکیب تیم ملی مقابل بولیوی حضوری ثابت داشت. او در پایان این دیدار تدارکاتی که با برتری 2 بر یک ایران همراه بود با حضور در میکسدزون استادیوم آزادی در خصوص نتیجه و شرایط تیم ملی صحبت کرد و گفت: بازی خوبی بودم و توانستیم با پیروزی این بازی را پشت سر بگذاریم و ان‌شاءالله بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم تا جام ملت‌های آسیا.

وی در واکنش به سوالی درباره قرار گرفتن تیم ملی ایران مقابل حریفان بی‌نام و نشان، یادآور شد: همین بولیوی در کاپ امریکا مقابل برزیل و آرژانتین قبلا بازی انجام داده است، حالا شاید در حد آن تیم‌ها نباشد ولی خب بودجه ما همین‌قدر است و فدراسیون ما بازی‌هایی که می‌تواند بگذارد در همین حد است و اگر می‌شد که فرقی نمی‌کرد و ما بازی می‌کردیم، مجبور به بازی مقابل همین تیم‌ها هستیم. حالا خوب است که از دو بازی یک بازی را می‌گذارند و جای امیدواری دارد. ما توانایی‌مان همین‌قدر است و همین که از دو فیفادی از یکی می‌توانیم استفاده کنیم جای شکرگزاری دارد که حداقل یک بازی را می‌توانیم انجام بدهیم. حالا بازی دوستانه خوبی داشتیم و عربستان و دیگر تیم‌های آسیایی بودجه‌شان خوب است ولی ما همین‌قدر توانایی داریم. این اصلا خوب نیست با این‌که اول آسیا هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: