bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۹ - ۲۷ مهر ۱۳۹۷
دبیرکل حزب‌الله لبنان در سالروز تشکیل شبکه رادیویی النور گفت که با توجه به شرایط سخت دنیای امروز، مقاومت اکثر چالش‌ها را پشت سر گذاشته است.
به گزارش شبکه المنار، سیدحسن نصرالله، در دیدار با اصحاب رسانه در سی‌امین سالروز تاسیس شبکه رادیویی النور گفت: ما تا حد خیلی زیادی از تهدید نظامی و امنیتی در منطقه عبور کرده‌ایم اما این به معنای این نیست که نباید برای تمامی احتمالات آماده باشیم، زیرا همه ما به‌خوبی می‌دانیم که تهدیدات چیزی نیست که روزی از بین برود. سید مقاومت در ادامه گفت: جنگ آگاهی و بیداری پایه و اساس مقابله با طرح‌هایی است که لبنان و مقاومت را هدف قرار می‌دهد و ما نیز باید به‌شدت خود را در برابر هجمه‌های دروغین بدخواهان آماده کنیم. مهم‌ترین چالشی که مقاومت امروز با آن روبه‌رو است تلاش برای از بین بردن آن در منطقه تحت کنترل خودش است. 

سیدحسن نصرالله به مسوولیت‌های بزرگی که بر دوش رسانه‌هاست، اشاره و بر اهمیت معتبر بودن و امانت‌داری در انتقال اخبار و حوادث تاکید کرد و افزود: همه ما می‌دانیم که دنیایی رسانه دنیای دروغ و فریب است ولی به هیچ‌وجه نباید کمترین زاویه‌ای با حقیقت پیدا کنیم تا این‌که تمامی کسانی که ما را می‌شناسند به درستی گفته‌ها و خبرهای منتشرشده از جانب ما پی ببرند. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به خطرناک بودن برخی مسائلی که در پایگاه‌های اجتماعی منتشر می‌شود اشاره و بر لزوم آمادگی در جنگ رسانه‌ای جدید تاکید کرد. 

برچسب ها: لبنان ، مقاومت ، نصرالله
نام:
ایمیل:
* نظر: