bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۷
گلاره ناظمی داور بین‌المللی ایرانی با ابراز خوشحالی از قضاوت در المپیک جوانان می‌گوید که تمام تلاشم را کردم که عملکرد خوبی داشته باشم.
گلاره ناظمی داور بین‌المللی ایران به تجربه قضاوت در دیدارهای فوتسال المپیک جوانان اشاره کرد و گفت: چون فوتسال جام جهانی ندارد و امسال برای اولین‌بار این رشته المپیکی شد، به‌گونه‌ای مسابقات جهانی‌اش محسوب می‌شود به همین دلیل وقتی ابلاغی مبنی بر داوری در این مسابقات به دستم رسید از این‌که جزء اولین داورانی بودم که برای چنین مسابقات معتبری انتخاب شدم از صمیم قلب خوشحال شدم و تمام تلاشم را کردم که عملکرد خوبی داشته باشم. از روز اول تمام تلاشم را کردم که در مسابقات با آمادگی تمام شرکت کنم، چون می‌دانستم داورانی که از تمام دنیا و کنفدراسیون‌ها در این مسابقات شرکت کردند با سابقه و قوی هستند. به هر حال مسابقات کوچکی نیست و داوران کوچکی هم دعوت نشده‌اند، پس باید هرچه در توانم بود را به نمایش بگذارم که خدا را شکر در این راه موفق شدم.

ناظمی به مشکلاتی که در آغاز برای رفتن به مسابقات داشت اشاره و یادآور شد: در ابتدا و در مورد ویزا مشکلاتی داشتم. تازه از مسابقات دانشجویان جهان برگشته بودم که با دریافت دعوتنامه برای قضاوت در المپیک از طریق کمیته داوران و فدراسیون فوتبال کارهایم را انجام دادم اما از طرف سفارت آرژانتین ویزایم را نمی‌دادند که در نهایت با پیگیری‌های انجام شده آی دی کارت مسابقات برایم صادر شد و تا به دستم رسید حدود سه روز دیرتر به محل مسابقات رسیدم اما تمرکز و تلاشم روی داوری‌هایم بود تا به نحو احسن آنها را انجا دهم.

این داور بین‌المللی به انتخاب شدن برای قضاوت دیدار فینال فوتسال المپیک جوانان اشاره کرد و تاکید کرد: خوشبختانه ناظران فیفا از عملکردم راضی بودند و وقتی متوجه شدم داور اصلی فینال هستم واقعا خوشحال شدم یکی از آرزوهایم قضاوت در این مسابقات مخصوصا در فینالش بود که به آن رسیدم.

نام:
ایمیل:
* نظر: