bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۹ - ۲۹ مهر ۱۳۹۷
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید با حضور بیش از ۲۳۰ هزار دانش‌آموز اعلام کرد که هیچ کلاس درس بدون معلمی در تمام مقاطع تحصیلی در شهرها و روستاهای استان بوشهر وجود ندارد.
ناصر کرمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرائی شدن طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان در استان خبر داد و ظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده 12 درصد اعتبارات این طرح به‌زودی ابلاغ و 70 درصد آن به روستاهای بخش‌های مختلف استان بوشهر تخصیص می‌یابد.
وی، با بیان این‌که توزیع این اعتبار در کمیته تخصصی انجام می‌شود، افزود: اعتبارات اجرای طرح  تقویت بنیه تحصیلی دانش‌آموزان به تناسب دانش‌آموزان اختصاص می‌یابد.

کرمی با اشاره به بازگشایی مدارس با همکاری همه دستگاه‌های اجرائی و اولیاء دانش‌آموزان، گفت: 230 هزار دانش‌آموز سال تحصیلی جدید را آغاز کرده‌اند که با وجود کمبود کادر آموزشی ولی با استفاده از ظرفیت‌‌های مختلف ضمن جبران کمبود معلم، تمام کلاس‌ها پوشش داده شد.
وی تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌های ارائه شده خوشبختانه هیچ کلاس درس بدون معلم در تمام مقاطع تحصیلی در شهرها و روستاهای استان بوشهر وجود ندارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر همکاری شهرداری‌ها در طرح‌های آموزش و پرورش، ادامه داد: شهرداری‌ها بدون مجوز حق تغییر کاربری املاک آموزش و پرورش ندارند و در این زمینه دیوارکشی املاک این اداره کل، باید با مجوز صورت بگیرد. تاکنون 399 نفر از بازماندگان از تحصیل شناسایی شده است و 273 نفر از بازماندگان از تحصیل جذب کلاس‌های درس شده‌اند و برای جذب 126 نفر دیگر نیز برنامه‌ریزی شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: