bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۹ - ۰۱ آبان ۱۳۹۷
ساخت مجموعه‌ «ستایش» که این روزها در لوکیشنی واقع در غرب تهران ادامه دارد، در مقاطعی قرار است در شمال و جنوب ایران نیز ادامه داشته باشد.
تاکنون ۸۰ درصد از مجموعه‌ «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب تصویربرداری شده است و عوامل این مجموعه، این روزها در لوکیشنی واقع در غرب تهران مشغول کار هستند. تصویربرداری فصل سوم سریال «ستایش» از فروردین ۱۳۹۷ آغاز شده و هم‌اکنون ادامه دارد.
داریوش ارجمند و محمد سلوکی و نرگس محمدی که از بازیگران اصلی این مجموعه محسوب می‌شوند، پیش از این سکانس‌هایی را ایفا کرده‌اند و اکنون نیز در مجموعه حضور دارند. رسول نجفیان، کیهان کلکی، شهرام پوراسد، فریبا نادری، لاله مرزبان، رضا داوودنژاد، فرهاد جم و مهدی میامی از دیگر بازیگران فصل سوم «ستایش» هستند.

عوامل اصلی این مجموعه عبارتند از: آرمان زرین‌کوب (تهیه‌کننده)، سعید مطلبی (نویسنده)، حامد خاکدامن (مدیر تولید)، عبدالله عبدی‌نسب (مدیر تصویربرداری)، مجید کرباسیان ورنامخواستی (مدیر برنامه‌ریزی)، سعیدی (طراح صحنه و لباس)، سید جلال موسوی (طراح چهره‌پردازی)، عبدالرضا حیدری (صدابردار)، امیر مرایی (مدیر تدارکات) و عادل سلطانی (دستیار اول کارگردان).

برچسب ها: فرهنگ ، هنر ، سریال ، تلویزیون
نام:
ایمیل:
* نظر: