bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۹ - ۰۲ آبان ۱۳۹۷
رئیس اداره راه و شهرسازی دشتی از تخصیص 150 میلیارد ریالی وزارت نفت برای تکمیل و اجرای طرح‌های راهسازی استان بوشهر خبر داده که 26 میلیارد ریال آن در این شهرستان هزینه خواهد شد.
حسین رضائیان با اعلام خبر گفت: امسال از محل اعتبارات استانی و ملی و نفت درمجموع150 میلیارد ریال برای بهسازی، اصلاح، تکمیل و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای ارتباطی شهرستان دشتی اختصاص یافته است. یکی از مهمترین پروژه‌های راهسازی در دست اجرای این شهرستان جاده خورموج به لاورشرقی، کارخانه سیمان مند و دشت پلنگ است که قطعه یک آن به طول 10 کیلومتر و اعتبار100میلیارد ریال در دست اجراست.
وی در ادامه تصریح کرد: در سفر اخیر استاندار بوشهر به شهرستان دشتی 50 میلیارد ریال برای تکمیل پل روی رودخانه مند در محور کاکی به دهستان کبگان اختصاص یافت که با تکمیل این محور فاصله مرکز بخش کاکی با دهستان کبگان و منطقه ساحلی این شهرستان بیش از 30 کیلومتر کاهش خواهد یافت.

رئیس اداره راه و شهرسازی دشتی به پروژه مهم محور ناصری به شهر شنبه اشاره کرد و افزود: از دیگر طرح های مهم در دست اجرا بهسازی جاده ناصری به شهر شنبه به طول 20 کیلومتر است که با اعتبار اولیه 170 میلیارد ریال 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی در پایان تاکید کرد: با تکمیل این طرح و تکمیل جاده باغان دشتی به سرچشمه شهرستان جم، بخش شنبه و طسوج دشتی از حالت بن بست خارج شده و مسیر جم به بوشهر بیش از 70 کیلومتر کاهش خواهد یافت.

نام:
ایمیل:
* نظر: