bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۹ - ۰۲ آبان ۱۳۹۷
کارگاه نویسندگی خلاق (از ایده تا متن) با تدریس سعید بردستانی، نویسنده جوان و صاحب اثر هم‌استانی در حوزه هنری برگزار می‌شود.
برگزاری کارگاه «نویسندگی خلاق» در بوشهرسعید بردستانی در این خصوص به بامداد جنوب گفت: در این کارگاه مفاهیم پایه داستانی مثل ایده، سوژه، پیرنگ، شخصیت، دیالوگ، صحنه، مضمون، فضاسازی و... آموزش داده می‌شود.
وی در پایان با بیان این‌که در کنار این آموزش‌ها آثار شاخص نویسندگان ایرانی تحلیل و بررسی می‌شود، افزود: در واقع در این‌باره اتود و تکلیف به هنرجویان داده می‌شود، سپس با مشارکت آنها این آثار مورد نقد و تحلیل قرار می‌گیرند. 

علاقه‌مندان برای حضور در کارگاه نویسندگی خلاق (از ایده تا متن) تا 9 آبان‌ماه فرصت دارند در ساعت اداری (از شنبه تا چهارشنبه) به واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان بوشهر واقع در بوشهر، خیابان رئیسعلی دلواری مراجعه و نام‌نویسی کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 33329051 و 33324083 تماس برقرار کنند. این کارگاه روزهای سه‌شنبه ساعت 17 برگزار می‌شود. 

یادآوری می‌شود، سعید بردستانی متولد بهمن ۱۳۵۷ و اهل بوشهر است. وی نویسنده‌ای از نسل پنجم داستان‌نویسی جادویی جنوب است. بردستانی موفق شده در جشنواره‌های سراسری مطبوعات، جایزه گلشیری، جایزه گام اول، جایزه ادبی اصفهان، کنگره سراسری شعر و داستان بندرعباس، جایزه صادق هدایت، جایزه ادبی بوشهر و... حائز رتبه‌های برتر شود. از وی تاکنون سه اثر به نام‌های «هیچ»، «نهنگ تاریک» (مجموعه‌داستان) و «تار مو» (رمان) منتشر شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: