bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۶ - ۰۶ آبان ۱۳۹۷
روز گذشته و پس از ماه‌ها گمانه‌زنی و مطرح شدن گزینه‌های متعدد، بالاخره قرعه کار بنام سیدپیروز موسوی افتاد تا یک بار دیگر منطقه ویژه پارس جنوبی مدیریت کند. آمدن سیدپیروز برای بسیاری غیرقابل تصور بود، در طول این مدت تلاش‌هایی صورت گرفت تا سنگی انداخته و ممانعتی شود، اما...
کریم جعفری:
روز گذشته و پس از ماه‌ها گمانه‌زنی و مطرح شدن گزینه‌های متعدد، بالاخره قرعه کار بنام سیدپیروز موسوی افتاد تا یک بار دیگر منطقه ویژه پارس جنوبی مدیریت کند. آمدن سیدپیروز برای بسیاری غیرقابل تصور بود، در طول این مدت تلاش‌هایی صورت گرفت تا سنگی انداخته و ممانعتی شود، اما آنهایی که بیژن نامدار زنگنه را می‌شناسند به‌خوبی می‌دانند که اگر به این نتیجه رسید که فردی صلاحیت دارد، هیچکس نمی‌تواند نظرش را برگرداند. در مورد اینکه چرا دوباره سیدپیروز موسوی به منطقه ویژه آمد حرف زیاد است که اینجا مجالش نیست، اما در این مدت اتفاقاتی افتاد که بیش از هر چیزی دلِ منِ روزنامه‌نگارِ بوشهری را به درد آورد. خیلی‌ها آمدند و گفتند که وامصیبتا که یک فرد غیربومی شد مدیرعامل منطقه ویژه! اگر بیاید فلان می‌شود، بهمان می‌شود!!

 اگر فرد غیربومی بد است، پس چرا در برابر مدیران غیربومی که یکی‌یکی وارد استان شده‌اند در این مدت چیزی ننوشتید یا نگفتید؟ مدیرکل هواشناسی، محیط زیست، رئیس بانک کشاورزی، تامین اجتماعی، شرکت گاز و... (فارغ از خوب و بد آنها) اما ما نوشتیم و صدایی از کسی در نیامد. مگر همین مهدی یوسفی بومی نبود؟ مگر کم به درد نیروی کار استان خورد؟ اما چرا از روزی که آمد خط تخریبش شروع شد و هر روز برایش حاشیه درست می‌کردند که این هفته می‌رود و هفته بعد و ماه دیگر؟ چرا در آن روزها هیچ‌کس نیامد یک خط خبر، یک تیتر، یک عکس، یک موضع‌گیری کند؟ مگر بچه این استان نبود؟ چرا این همه تخریبش کردند و حتی کسانی که مدعی نزدیکی به او بودند در روز حادثه رهایش کردند؟ یادمان باشد که در وزارت نفت کسی برای استانداری بوشهر تره هم خورد نمی‌کند، با رفتاری که استاندار قبل داشت و کارهایی که استاندار فعلی می‌کند، در وزارت نفت بوشهر هیچ جایگاه و اهمیتی ندارد، بنابراین چرا وزیر نفت باید به درخواست‌های آنها (که البته هیچ وقت هم مطرح نشد) پاسخ دهد؟ 

اما به جای حمله به مدیرعامل جدید، حالا که سیدپیروز موسوی آمده از او بخواهیم که مدیرانش را بومی و بوشهری انتخاب کند، در استان بیش از 85 پست مدیریتی در پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها، شرکت نفت و گاز پارس و صنایع دیگر وجود دارد، اگر واقعا دنبال مدیر بومی هستیم، بگردیم و از نیروهای شایسته‌ای که داریم استفاده کنیم. بنده اینجا جا دارد تشکری از مدیرعامل سابق منطقه پارس جنوبی داشته باشم، هر چند هیچ وقت نه به روزنامه ما آمد و نه من او را در منطقه ویژه ملاقات کردم. مهدی یوسفی از سرمایه‌های استان است که آنهایی که تخریبش کردند، یک عذرخواهی بلند به او بدهکارند و باید این بدهکاری را بپردازند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: