bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۷
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر اعلام کرد، نخستین جشنواره عکاسی «همراه با طبیعت» به همت انجمن اسلامی دانشگاه خلیج فارس با همکاری سازمان محیط زیست آبان‌ماه برگزار می‌شود.
به گزارش سیرنگ، فرهاد قلی‌‌نژاد در نشست بررسی برگزاری جشنواره عکاسی همراه با طبیعت در استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم انعکاس ویژگی‌های طیبعت از طریق هنر عکاسی گفت: عکاسی طبیعت را می‌توان یکی از وسیع‌ترین رشته‌های هنری در تولید آثار ارزشمند دانست.
وی با بیان این‌که در این جشنواره  تولیدات از مناظر، چشم‌انداز‌ها، حیات وحش، گیاهان، حشرات و اجزاى ریز طبیعت ارائه می‌شود، افزود: جشنواره عکاسی همراه با طبیعت بیشتر به ارزش‌های زیبایی‌شناسی تاکید دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با بیان این‌که شناخت جغرافیا و آب و هوای منطقه و عشق و علاقه به طبیعت از دیگر ملزومات عکاسی طبیعت است، تصریح کرد: محورهای ارسال آثار در  جشنواره عکاسی همراه با طبیعت با اولویت استان بوشهر، آلودگی و آثار آن بر طبیعت، طبیعت در محیط شهری، آب و فرهنگ مصرف بهینه و رفتار آسیب‌زای انسان با حیوانات است.
قلی‌نژاد وی در پایان یادآور شد: هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر پنج اثر تا 18 آبان‌ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کند و به پنج عکس برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: