bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۹ - ۱۱ آبان ۱۳۹۷
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهرگفت: دو شناور یدک‌کش و بارج که بر اثر طوفان در خلیج فارس ناپدید شده بودند در پایش هوایی تیم جستجو و نجات این اداره کل پیدا شدند.
سیاوش ارجمندزاده با اشاره به گم شدن یدک کش مونا ۷ و بارج تکاور ۲ افزود: این دو شناور از شنبه گذشته بر اثر وزش طوفان و مواج شدن خلیج فارس ناپدید شده بودند که دیشب این موضوع به مرکز جستجو و نجات دریایی بوشهر اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله شناور امدادی ناجی ۱۸ از بندر عامری به همراه بالگرد امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند و دو شناور گم شده پیش ازظهر امروز در پایش هوایی پیدا شدند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: این شناور‌ها به سبب خرابی ژنراتور و از کار افتادن موتور اصلی دچار مشکل شده‌اند و از ۶ سرنشین این شناور‌ها چهار نفر به سبب وضعیت نامساعد جسمانی دیشب با لنج عبوری به بندر عامری انتقال داده شدند و دوسرنشین دیگر که مواد غذایی و سوختشان تمام شده بود با تلاش ناجی ۱۸ به سلامت به لنگرگاه منتقل شدند.
ارجمندزاده گفت: پنج پایگاه جستجو و نجات دریایی در بنادر مختلف استان بوشهر همیشه برای یاری رساندن به دریانوردان سانحه دیده آماده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: