bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۹ - ۱۲ آبان ۱۳۹۷
تخلیه دفتر رئیس دولت‌ ششم و هفتم پس از فشارهای بسیار صورت گرفت. حالا رئیس دفتر رئیس‌جمهور که تا دیروز اصلاح‌طلبان را تحویل نمی‌گرفت، از سیدمحمد خاتمی به‌عنوان رئیس دولت اصلاحات یاد می‌کند!
محمود واعظی درباره تهیه دفتر کاری برای رئیس دولت اصلاحات، خاطرنشان کرد: صحبت‌ها در این مورد انجام شده است و طبق قانون هر آنچه لازم باشد انجام می‌دهیم.
وی در پاسخ به این سوال که در چند روز اخیر شاهد بودیم دفتر سیدمحمد خاتمی از وی گرفته شد و طبق قانون این وظیفه دولت‌ها است که برای روسای‌جمهور پیشین محلی را به‌عنوان دفتر در نظر بگیرد، دولت در این‌باره چه اقدامی می‌کند، به خبرنگار ایلنا‌ گفت: بله این وظیفه ماست، با بنده هم در این مورد صحبت شده است. حجت‌الاسلام مجید انصاری در این مورد صحبت کرد و من گفتم حتما طبق قانون این کار را انجام خواهیم داد. از آنها خواسته‌ایم که جایی را پیدا کند و هر مکانی را که خودشان بخواهند ما در اختیارشان خواهیم گذاشت. اگر محل خاصی را در نظر داشته باشند و بخواهند اجاره کنند ما مشکل خاصی نداریم.

واعظی در پاسخ به این سوال که آیا آقای خاتمی می‌تواند دفتری در محل نهاد ریاست‌جمهوری داشته باشد، افزود:‌ خودشان علاقه‌ای ندارند که به اینجا بیایند و ایشان هم مثل بقیه روسای‌جمهور می‌خواهند دفتری برای مراجعان داشته باشند. دولت هر آنچه که قانون مشخص کرده با نظر خودشان، اجرائی می‌کند.

برچسب ها: سیاسی ، خاتمی ، دفتر
نام:
ایمیل:
* نظر: