bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۸ - ۱۳ آبان ۱۳۹۷
روز جهانی دانش‌آموز و مبارزه ملی با استکبار همزمان با سراسر کشور در بندر بوشهر هم با حضور پرشور مردم برگزار شد.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر روز یکشنبه در راهپیمایی 13 آبان در جمع دانش‌آموزان، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم استان بوشهر در کنار آب‌های خلیج فارس گفت: سال‌روز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام است که در این روز شعار مرگ برآمریکا به جهان صادر شد. با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان سال 1358 امریکا به عنوان قدرت دروغین جهانی تحقیر شد و این اقدام دانشجویان خط امام خمینی در زمان خود و برای آینده بزرگ‌ترین و محکم‌ترین سیلی بود که بر پیکره استکبار نواخته شد.

سردار علی رزمجو با بیان اینکه این حرکت جوانان ایرانی پیروزی عزم و اراده ملت ایران و شکست اسکتبار جهانی را به ارمغان آورد افزود: 13 آبان روز اعلام پایداری، سند مردانگی، شجاعت جوانان انقلابی، استکبار‌ستیزی، وفاداری، بصیرت و غیرت انقلابی مردم این آب و خاک است و هیچگاه به فراموشی سپرده نمی‌شود.
وی ادامه تصریح کرد: حضور ملت مسلمان استان بوشهر در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس و نیروگاه اتمی این را ثابت می‌کند همان‌طور که امام راحل بعد از تسخیر لانه جاسوسی فرمودند امریکا هیچ غلطی نمی‌کند امروز هم بعد از 40 سال از عمر انقلاب بازهم این سخن بنیانگذار انقلاب اسلامی را تکرار می‌کنیم و تا قرن‌های دیگر نیز امریکا هیچ غلطی نخواهد کرد.

برچسب ها: 13 آبان ، بوشهر ، راهپیمایی
نام:
ایمیل:
* نظر: