bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۷
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان بوشهر از شناسایی و متلاشی شدن باند سارقان کابل برق در شهرستان‌های دشتی و دشتستان با سابقه 67 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی در این رابطه اعلام کرد: درپی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و احشام در شهرستان‌های دشتی و دشتستان تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی شناسایی سارقان را در دستور کار خود قرار دادند. با تلاش‌های صورت گرفته و انجام اقدامات فنی و پلیسی در نهایت هویت و محل پناگاه سارقان شناسایی شد.

سهرابی در ادامه یادآورشد: ماموران در چهار عملیات جداگانه، 11 نفر سارق را که به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به 67 فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان‌های دشتی و دشتستان اعتراف کردند. از افراد دستگیر شده یک قبضه اسلحه کلاش کشف و 3 دستگاه خودروی سبک که در سرقت‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت توقیف شد.
وی با تقدیر از همکاری مردم با پلیس و مشارکت در برقراری و ارتقا امنیت اظهارداشت: شهروندان هم استانی می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.

برچسب ها: سرقت ، کابل ، آگاهی
نام:
ایمیل:
* نظر: