bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۵ - ۱۹ آبان ۱۳۹۷
قلع و قمع مدیران بومی توسط برخی از نمایندگان استان و در ضعف بی‌سابقه استاندار؛
بیش از سه سال است که چهار نماینده از استان بوشهر راهی مجلس شورای اسلامی شده‌اند. در طول این سه سال، متاسفانه ما شاهد یکی از ضعیف‌ترین و بدترین دوره‌های نمایندگی ادوار استان بوده‌ایم تا جایی که بسیاری از مردم عملا می‌گویند ما نماینده‌ای نداریم و دلیل آنها نیز این است که برخی از این نمایندگان به‌جای تلاش برای حل مشکلات کلی استان، در حال رایزنی برای فک و فامیل و دوستان خود هستند!
نمایندگان به جای قانونگذاری، مدیرکل جابجا می‌کنند!!نمایندگان استان بگویند که کدام قانون را در مجلس برای توسعه استان پیشنهاد داده‌ یا نوشته‌اند؟

بامداد جنوب: بیش از سه سال است که چهار نماینده از استان بوشهر راهی مجلس شورای اسلامی شده‌اند. در طول این سه سال، متاسفانه ما شاهد یکی از ضعیف‌ترین و بدترین دوره‌های نمایندگی ادوار استان بوده‌ایم تا جایی که بسیاری از مردم عملا می‌گویند ما نماینده‌ای نداریم و دلیل آنها نیز این است که برخی از این نمایندگان به‌جای تلاش برای حل مشکلات کلی استان، در حال رایزنی برای فک و فامیل و دوستان خود هستند!

در حالی که هیچ خط خبر درستی از نمایندگان استان در سطح رسانه‌ها نیست، کافی است آنها را در استان دنبال کنید که اصولا دنبال چه چیزی هستند. ما با نمایندگان مجلس هیچ خصومت و مشکل شخصی نداریم، اما واضح است که باید زبان مردم باشیم. هر چند تاکنون هیچ یک از نمایندگان استان موفق نشده‌اند حتی یک طرح را برای ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت تصویب به صحن علنی ببرندف اما برخی‌شان تلاش بسیار وافری برای جابجا کردن مدیران کل داشته و دارند!!
متاسفانه در روزهایی که استانداری بوشهر به ضعیف‌ترین و بی‌اراده‌ترین روزهای خود رسیده است و برخی‌ها می‌گویند که یکی از نمایندگان از وزرا برای دیدار استاندار وقت می‌گیرد، یکی دو نفرشان در حال جولان دادن در ادارات دولتی هستند و هر کاری که دوست دارند می‌کنند و مدیران را به شدت تحت فشار قرار می‌دهند که یا بر وفق میل آنها رفتار کنند یا آنکه وزیر مربوطه را تحت فشار قرار می‌دهند و از او طرح سوال می‌کنند. 

ما در اینجا نمی‌توانیم به پاره‌ای دلایل به صورت شفاف و صریح بنویسم و بگوئیم، مردم خود آگاه‌تر نسبت به شرایط هستند، اما شوربختانه برخی از نمایندگان در حال تار و مار کردن مدیران بومی هستند. آنچه مشخص است برخی از نمایندگان در حالی که مدیرکل پیشنهاد می‌دهند، اما در برابر اقدام نماینده دولت که تعدادی مدیر ضعیف را وارد استان کرده سکوت کرده‌اند!!
آنها حتی در برابر مدیر شدن کسانی که هیچ تجربه‌ای در حوزه مدیریتی ندارند و صرفا از طرف شخص استاندار حمایت می‌شوند نیز سکوت می‌کنند شاید امتیازات ویژه‌ای بگیرند. با این اوصاف، استان بوشهر به قعر چاه عقب‌ماندگی خواهد رفت. 

نام:
ایمیل:
* نظر: